عمومی

شکارچی دوشنبه – یومیر

ترابی این روزها کمتر در تیم ملی بازی می کند و ظاهرا اسکوچیچ به اندازه کیروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپولیس ، چه زیر نظر برانکو ، چه کالدرون و چه از زمان روی کار آمدن یحیی گل محمدیس ، او همیشه یکی از دو بازیکن تاثیرگذار تیم بوده و بالاترین امتیاز را برای سرخپوشان به ثمر رسانده است. او الماس پرسپولیس در خط حمله است و یحیی امید زیادی به نبوغ خود در لحظات حساس دارد تا دوباره به فینال آسیا برسد. ”

به گزارش یومیر ، این روزنامه شهروند وی نوشت: “مهدی ترابی یکی از مهمترین گلهای دوران فوتبال خود را به ثمر رساند تا پرسپولیس در یک بازی سخت از سد تیم سخت و سخت استقلال تاجیکستان عبور کند.” این اولین بار نیست که ترابی پرسپولیس را در یک بازی حساس نجات می دهد و گل زیبای او ادامه سری گل ها و پاس گل هایی است که بارها در فصول اخیر به نجات پرسپولیس رسیده است.

پنج پاس گل ، ششمین پاس گل به گل!

مهدی ترابی قبل از بازی با تاجیکستان در بالای جدول دستیار این مسابقات قرار داشت و حالا با هدف ارزشمند صعود از مرحله هشتم ، نفوذ خود را برای پرسپولیس چند برابر کرده است. شماره 9 ستاره پرسپولیس در 6 بازی در مرحله گروهی 5 پاس گل داد که بیشتر از هر بازیکن دیگری در هر تیم است و عنوان بهترین تناسب مسابقات را تا کنون کسب کرده است. علاوه بر این ترابی در مرحله گروهی دو گل از روی نقطه پنالتی برای سرخپوشان به ثمر رساند و حالا با تنها گل خود به تاجیک ها سه گل به ثمر رسانده است و پس از مقانلو بهترین گلزن پرسپولیس در این دوره است. او با یک گل دیگر عنوان بهترین گلزن مغانلو را از آن خود می کند و او را به عنوان بهترین گلزن مسابقات اضافه می کند.

بهترین بازیکن فصل با 11 گل

مهدی ترابی در سال های اخیر نیز آمار قابل توجهی در لیگ برتر داشته و بی شک م effectiveثرترین مهره سفید در راه قهرمانی بوده است. طبق آمار متریکا ، ترابی در دو فصل اخیر بهترین بازیکن پرسپولیس بوده است. در لیگ نوزدهم او بهترین بازیکن مسابقات از دیدگاه متریکا بود و در لیگ بیستم با وجود حضور تنها یک نیم فصل در رده دوم پس از شهباززاده با اختلاف اندک. در لیگ نوزدهم ، ترابی 11 گل به ثمر رساند که بیشتر آنها با سه امتیاز و سه پاس گل برای هم تیمی هایش بود. در دوران کالدرون بیشترین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند و همین روند را با آمدن یحیی ادامه داد. او به طور متوسط ​​2.3 شوت در هر دقیقه داشت. مسابقه در دسته نوزدهم که 20 درصد از ضربات را به گل تبدیل کرد. مهدی ترابی به طور متوسط ​​1.6 دریبل موفق در هر بازی داشت. مسابقه و او با امتیاز 7.42 به عنوان دهمین بازیکن برتر لیگ نوزدهم انتخاب شد.

او بی موقع رفت ، به زمان بازگشت

ترابی در ابتدای لیگ بیستم پرسپولیس را ترک کرد و راهی قطر شد ، اما پس از نیم فصل بازگشت و دوباره به سرخپوشان در قهرمانی در نیم فصل دوم فصل گذشته در برابر دیگر رقیبان کمک کرد. آمار ترابی در فصل گذشته لیگ برتر 13 بازی ، 1088 دقیقه حضور در زمین ، چهار گل ، چهار پاس گل و یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس بود. او 2.5 پاس گل کلیدی و 2.3 ضربه در هر بازی داشت. بازی ، یعنی 14 درصد از ضربات او برای پرسپولیس در این فصل به گل رسید. ترابی دو بار در 13 بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و سرانجام میانگین امتیاز او به 7.45 رسید که از نمره فصل قبل او بهتر بود.

کشف بزرگ کیروش

ترابی این روزها کمتر در تیم ملی بازی می کند و ظاهرا اسکوچیچ به اندازه کیروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپولیس ، چه زیر نظر برانکو ، چه کالدرون و چه از زمان روی کار آمدن یحیی گل محمدیس ، او همیشه یکی از دو بازیکن تاثیرگذار تیم بوده و بالاترین امتیاز را برای سرخپوشان به ثمر رسانده است. او الماس پرسپولیس در خط حمله است و یحیی امید زیادی به نبوغ خود در لحظات حساس دارد تا دوباره به فینال آسیا برسد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا