عمومی

این تیم قطعا قهرمان جام جهانی خواهد شد!

در ادامه به بررسی سری منتخب ستاره های غایب WC می پردازیم.

به گزارش یومیر، تمرین سه وی نوشت: حدود 10 روز تا شروع جام جهانی قطر باقی مانده است و با توجه به تکرار هر دوره، ستاره های بزرگی نیز در این مسابقات غایب هستند.تیم ملی ایتالیا از رسیدن به جام جهانی بازماند. برای بار دوم و مهاجمانی چون ارلینگ هالند و محمد صلاح نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند. در ادامه سری منتخب ستاره های غایب جام جهانی را بررسی می کنیم.

جان لوئیجی دوناروما

تیم ملی ایتالیا همانند دوره قبل از صعود به جام جهانی بازماند و به همین دلیل جیجی دوناروما نمی تواند دوباره حضور در این تورنمنت را تجربه کند. دوناروما و دیگر ستارگان تیم ملی ایتالیا با قرار گرفتن در مرحله گروهی پس از تیم ملی سوئیس و شکست غیرمنتظره مقدونیه شمالی در مرحله پلی‌آف، جام جهانی 2022 قطر را مانند سال 2018 از تلویزیون تماشا کردند.

دیوید آلابا

سال گذشته ستاره اتریشی فصل فوق العاده ای را با رئال مادرید پشت سر گذاشت و قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. اما تیم ملی اتریش از رسیدن به جام جهانی ناکام ماند و داوید آلابا که در اوج دوران ورزشی خود قرار دارد و یک رهبر واقعی در زمین است، در این ماه استراحت می کند و برای درخشش در ادامه فصل در رئال مادرید آماده می شود. .

میلان اشکرینیار

مدافع 27 ساله اینتر و اهل اسلواکی در سال گذشته در کانون اخبار زیادی قرار داشت و هر روز شایعه جدایی میلان اشکرینیار از اینتر شنیده می شد. با این حال برخلاف رده باشگاهی، خبری از درخشش میلان اشکرینیار در عرصه ملی نیست و در قاره ای که راهیابی به جام جهانی همیشه سخت بوده، غمگین بودن از غیبت این بازیکن عجیب نیست. در جام جهانی

اندرو رابرتسون

برخلاف رقابت های یورو 2020، اندرو رابرتسون و دیگر ملی پوشان اسکاتلند شانسی برای درخشش در جام جهانی 2022 ندارند. همانقدر که فصل گذشته با لیورپول خاطره انگیز و پر از موفقیت های بزرگ بود، اندرو رابرتسون فصل جدید را خیلی شروع نکرد. خوب و حالا این یک ماه فرصت خوبی برای ریکاوری و آماده شدن برای ادامه فصل با این کیفیت خواهد بود. مدافع

خوان کوادرادو

تیم ملی کلمبیا در طول تاریخ خود روزهای درخشانی را تجربه کرده است اما شرایط در سال های اخیر به مذاق این تیم خوش نیامده و رسیدن به جام جهانی به آرزوی بازیکنان این تیم تبدیل شده است. شرایط در سطح ملی برای خوان کوادرادو و همچنین در عرصه باشگاهی خوب نیست و او نیز مانند سایر بازیکنان کلمبیا حضور در این جام جهانی را از دست خواهد داد.

نگولو کانته

یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی 2018 و ستاره ای که نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی فرانسه در این تورنمنت داشت، در ماه های اخیر به شدت مصدوم شده و حالا جام جهانی 2022 را نیز از دست داده است.نگولو کانته همچنین در این مدت بازی های زیادی را در تیم چلسی از دست داد و تیم دیدیه دشان بدون این رهبر قدرتمند در میانه میدان کار آسانی برای قهرمانی مجدد در تورنمنت قطر نخواهد داشت.

پل پوگبا

دیگر ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه و زوج کانته، دومین غایب اصلی آنها در جام جهانی 2022 خواهد بود. پل پوگبا که در تابستان مصدوم شد و در روزهای ابتدایی انتقالش به یوونتوس، تمام تلاش خود را کرد تا به جام جهانی 2022 برسد. جام جهانی و حتی باشگاهش را فدای تیم ملی کرد اما مصدومیت جدید یکی از ارکان اصلی قهرمانی را رقم زد.در جام جهانی گذشته تیم ملی فرانسه به طور اتفاقی این تورنمنت را از دست داد.

مارکو وراتی

پس از قهرمانی در رقابت های یورو 2020، کمتر کسی باور داشت که یک فاجعه واقعی دوباره برای تیم ملی ایتالیا اتفاق بیفتد و این تیم شانس حضور در جام جهانی 2022 را از دست بدهد. مارکو وراتی در اوج دوران ورزشی خود هرگز این شانس را داشت که در مهمترین تورنمنت فوتبال در سطح ملی بازی کند و مانند سایر ستاره های آتزوری این جام جهانی را خارج از زمین و در خانه تماشا خواهد کرد.

لوئیس دیاز

ستاره مورد علاقه یورگن کلوپ در طول یک سال گذشته به قدری در ترکیب لیورپول درخشیده است که به بازیکن مورد علاقه هواداران این تیم تبدیل شده است. اما صعود به جام جهانی با حضور این همه تیم قدرتمند در قاره آمریکای جنوبی آسان نیست و لوئیز دیاز شانسی برای درخشش در قطر ندارد.

محمد صلاح

فوق ستاره مصری لیورپول قبل از جام جهانی 2018 دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست عملکرد درخشانی در آن تورنمنت داشته باشد. اما در سال گذشته شانس قهرمانی در جام ملت های آفریقا و صعود به جام جهانی از تیم ملی مصر و محمد صلاح سنگال گرفته شد. این بازیکن در این یک ماه می تواند به خوبی استراحت کند و برای درخشش در نیم فصل دوم با لیورپول آماده شود.

ارلینگ هالند

گلزن نروژی منچسترسیتی فصل را به بهترین شکل ممکن در تیم جدیدش آغاز کرده و آنقدر آمادگی جسمانی دارد که بسیاری او را یکی از نامزدهای دریافت توپ طلای سال 2023 می دانند. اما ارلینگ هالند بدشانس است که دیگر خبری از آن نیست. ستاره هایی مانند او در تیم ملی نروژ و این مهاجم جوان فرصت درخشش و گلزنی در جام جهانی را نخواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا