اجتماعی

محافظت از روغن گوگرد برای عسلویه

یومیر / بوشهر مدیرکل محیط زیست منطقه بوشهر اظهار داشت: سالهاست که گوگرد با تأثیرات منفی آن بر عسلویه مشکلی ایجاد کرده است و آلودگی اغلب از امکانات باز گوگرد و همچنین به سمت آن گسترش می یابد در این انبارها و طی سفرهای غیرمعمول. ”

در گفت و گو با یومیر ، فرهاد قولینژاد اظهار داشت: “ما شکایاتی راجع به خانه های باز گوگرد در عسلویه داریم که هنوز هم در انتظار هستند و ما منتظر هستیم تا همه پرسی آزاد شود.” در موضوع است ، اما کند است.

وی افزود: هفته گذشته کامیون ها را مورد بازرسی قرار دادیم و راهکارهایی را برای حفاظت از آنها از نظر مسافرتی در اختیار آنها قرار دادیم همچنین به آنها فرصتی دادیم که یک انبار احداث کنیم. و مهلت تعیین کنید تا در صورت عدم انجام تحقیقات پلیس ، در اسرع وقت تحقیقات انجام شود. ” ما از افراد درگیر در این موضوع می خواهیم که سفر و مسافرت خود را متوقف کنند.

این آژانس اظهار داشت: “بسیاری از اقدامات نظارتی دیگری نیز اضافه شده است ، اما آنها عملی نشده اند. سالهاست که مسئله گوگرد و تأثیر آن بر عسلویه وجود دارد. بار غیرمعمول قایق.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست بوشهر تأکید کرد: یکی از عوامل مؤثر در آلودگی هوا در عسلویه ، وجود گوگرد و همچنین حمل و نقل غیرمعمول است منبع

قلی نژاد در مورد ایستگاه پایش هوا عسلویه گفت: واحد نظارت هوایی عسلویه در حال کار است. آنها از نظر بیولوژیکی کار می کنند.

وی در خصوص بو بودن گاز و هوا در منطقه کنگان گفت: بوی بنزین به دلیل سوزاندن لامپ ها و همچنین گاز اضافی ناشی از گاز کنگان آزاد شده است.

مدیرکل محیط زیست بوشهر عنوان کرد: سند ملی برنامه های کاهش آلودگی آلودگی تهیه شده است و اقدامات مناسب در این زمینه انجام شده است که امیدواریم به زودی عملی شود.

فرهاد قولینژاد با بیان اینکه با نفت به جایی نخواهیم رفت ، گفت: از رسانه ها می خواهیم همکاری کنند و امیدواریم سازمان های مردم نهاد و محیط زیست برای کمک و خواستار حمایت از محیط زیست پیش رو باشند. آنچه مشخص است عامل است. ملزومات ماسه های روغنی و منطقه ویژه ای هستند.

“محیط یک کشور اجتماعی و عمیق است” ، ما فقط می توانیم مجازات ها را پیگیری و تحریم کنیم ، اما متخصصان محیط زیست و رسانه ها می توانند از طریق افکار عمومی انتقادات مربوط به نفت خام را مطرح کنند. “یافتن راهی برای کاهش آلودگی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا