ورزشی

ماجرای حذف عکس برانکو از ورودی تمرین پرسپولیس چه بود؟

علیرضا اشرف درباره شایعه جمع آوری عکس های برانکو ایوانکوویچ و تیم سرمربی از ورزشگاه کاظمی به دستور یحیی گل محمدی و کادر فعلی پرسپولیس، گفت: این کارها واقعا سرگرم کننده است. با توجه به فضای مجازی، پس از تساوی تیم ما با هواداران، عده ای سعی کردند عملکرد کارکنان را زیر سوال ببرند و مشخص است که این گونه اخبار نیز از همین اتاق فکر می آید. در این شرایط است که پرسپولیس در این فصل تا پایان هفته بیست و چهارم امتیاز بیشتری نسبت به سال های منتهی به قهرمانی این تیم کسب کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که در زمان برگزاری نشست های خبری در ورزشگاه کاظمی چنین اخباری را منتشر می کنند و علیه کادر فنی پرسپولیس جریان سازی می کنند، یک بار هم به خود زحمت نداده اند که به این ورزشگاه بیایند تا ببینند چه تغییراتی وجود دارد، در کاظمی اتفاق افتاده است. ایجاد شده؛ عکسی از برانکو روی دیوار ورودی چمن بود، اما دو سال و نیم است که به کارگردانی گابریل کالدرون گرفته شده است، اما آنطور که برخی این اقدام را به شرایط فعلی و فعلی مربوط می‌کنند. کادر فنی پرسپولیس خیلی چیزها را فاش می کند.

مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه خبرنگارانی که در ماه های اخیر به ورزشگاه کاظمی آمده اند و در نشست خبری حاضر شده اند می توانند شهادت دهند، تصاویر تمامی مربیان داخلی و خارجی پرسپولیس از ابتدای تاسیس تا کنون این است. در ویترین مغازه . تصاویری از برانکو و کالدرون نیز در این مجموعه موجود است. انتشار چنین اخباری واقعا یک تراشه است و نمی دانم در ذهن این افراد که چنین استدلال هایی را علیه ستاد مطرح می کنند، چه می گذرد.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا