اجتماعی

قیمت بلیط‌ هواپیما ویژه جام جهانی قطر نهایی نشده/ فقط ایران ایر و قطر ایرویز مجوز پرواز گرفته اند

قیمت بلیط هواپیما جام جهانی قطر قطعی نشد/ فقط ایران ایر و قطر ایرویز مجوز پرواز گرفتند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر قیمت های مصوب و قطعی بلیت هواپیمای مسابقات جام جهانی نهایی نشده است و تنها خطوط هوایی قطر و ایران ایر می توانند این پروازها را انجام دهند، اما اگر شرکت هواپیمایی در طول مدت زمان درخواست پرواز به قطر را داشته باشد. VM، با ما مجوز را با در نظر گرفتن پروتکل های بین المللی صادر خواهیم کرد.

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرگزاری یومیر جزئیات تعداد پروازهای جام جهانی قطر از ایران را اعلام کرد.طبق توافقات انجام شده مقرر شد 72 پرواز رفت و برگشت بین ایران و قطر به صورت هفتگی انجام شود.

IMG-20211211-WA0023

در ادامه محمدی بخش تصریح کرد: در حال حاضر روزانه 72 پرواز شامل 36 پرواز از ایران و 36 پرواز از قطر انجام می شود و در صورت نیاز می توانیم با همکاری دولت قطر این ظرفیت را افزایش دهیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به مبدا فرودگاه های بین المللی پرداخت و افزود: در حال حاضر ظرفیت توسعه این پروازها از مبدا فرودگاه های بین المللی در استان های هرمزگان، تهران، مشهد، بوشهر، اصفهان، شیراز، خوزستان و کیش وجود دارد. این جزیره حداکثر 100 پرواز در روز دارد. 100 پرواز از ایران و قطر انجام می شود.

وی افزود: برای استفاده از فرصت های جام جهانی می توان هر چه بیشتر گردشگران علاقمند به تماشای مسابقات جام جهانی در کشورهای مختلف از جمله عراق، افغانستان، روسیه و تاجیکستان را در ایران جذب کرد.

قطر

محمدی بخش در ادامه افزود: در مذاکرات انجام شده می توان پروازهای باری را بدون محدودیت انجام داد و از آنجایی که این توافقات در جام جهانی به مدت 60 روز پیش بینی شده است، به نظر می رسد پروازهای جام جهانی قطر از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با مدیریت هزینه ادامه داد: برای مدیریت هزینه ها و قیمت بلیت پروازهای WC مقرر شد که اکثریت این پروازها ابتدا به کیش و سپس به دوحه و البته مشهد انجام شود. فرودگاه های شیراز، اصفهان، تهران و کیش. همه می توانند پروازهای مستقیم به دوحه داشته باشند، اما ما سعی می کنیم هزینه پروازها را کنترل کنیم، بنابراین بیشتر آنها ابتدا به کیش که پرواز داخلی محسوب می شود، می روند و سپس از قطر به قطر پرواز می کنند. آنجا.

13990817000495_Test_PhotoN

محمدی بخش در خصوص قیمت بلیت جام جهانی اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مصوب نهایی بلیت هواپیمای بازی های جام جهانی وجود ندارد و در حال حاضر تنها شرکت های قطر ایرویز و ایران ایر می توانند این پروازها را انجام دهند اما در صورت درخواست ایرلاینی به مقصد آیف قطر جام جهانی را در طول جام جهانی دارد، ما با در نظر گرفتن پروتکل های بین المللی مجوز را صادر می کنیم، اما همه این سوالات بستگی به میزان استقبال مردم برای شرکت در این رویداد بزرگ ورزشی دارد.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا