اقتصادی

انجام دومین پرواز برای انتقال ایرانی‌های مقیم اوکراین از رومانی

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از دومین پرواز ورود دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین از رومانی خبر داد و گفت: خیر، اما به تعداد این هواپیما و مسافران در ساعت . فرودگاه، تلاش می کنیم هموطنانمان را به ایران بازگردانیم.

حسین جهانی در گفت وگو با یومیر، درباره دومین پرواز فوق العاده برای بازگرداندن ایرانیان مقیم اوکراین به کشور گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی و سایر هموطنان مقیم اوکراین وارد رومانی شده اند، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عنوان ناوگان حامل پرچم و با توجه به مسئولیت اجتماعی اعلام کردند که آماده انجام یک پرواز فوق العاده برای انتقال این ایرانیان هستند.

وی با بیان اینکه هواپیمای مورد نظر برای بازگشت ایرانی ها حدود 270 نفر ظرفیت دارد، افزود: پس از هماهنگی با سازمان هواپیمایی رومانی و اخذ مجوزهای لازم، پرواز فوق العاده ای در نظر گرفته شد، اما تعداد مسافران بستگی به ایرانی ها دارد. ” در فرودگاه بخارست حضور داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن تمامی هموطنانی که در این فرودگاه هستند به کار خواهیم بست.

مدیرکل روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران هما درباره جزئیات این پرواز فوق العاده گفت: این پرواز روز شنبه 14 اسفند (فردا) با شماره 5392 از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود. 23:10 و در 01:00. در 20 دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست فرود می آید. این هواپیما فرودگاه بخارست را ترک خواهد کرد ساعت 53:00 (به وقت محلی) پس از سوار شدن به مسافران حاضر در فرودگاه بخارست و فرود در فرودگاه امام خمینی در. 07:50 (به وقت محلی).

جهانی اعلام کرد: پیش از این اولین گروه از دانش آموزان دهم اسفندماه امسال با پرواز «هما» از فرودگاه ورشو به کشور خود منتقل شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا