حوادث

فراهم شدن امکان شماره‌گذاری و تعویض اینترنتی پلاک + جزئیات

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که در سال های اخیر اجرای خدمات هوشمند و برنامه ریزی برای کاهش چهره به چهره را از اولویت های اصلی خود قرار داده است ، در ماه های اخیر اجرای تعویض پلاک و شماره گذاری اینترنت را در دو مرکز آغاز کرده است. مشکل توسط رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا به تفصیل توضیح داده شده است.

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با یومیر وی با بیان اینکه هوشمندسازی خدمات پلیس یکی از اولویت های اصلی فرمانده انتظامی در راهور ناجا است ، گفت: در این راستا ، برنامه قرار ملاقات آنلاین برای دریافت شماره گذاری و تعویض پلاک در تمام مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اجرا شده است و طرح شماره گذاری مدتی است که در فضا انجام شده است. “و جایگزینی پلاک های اینترنتی در دو مرکز اجرا می شود و به زودی گسترش می یابد.

وی گفت: خدمات شماره گذاری اینترنتی در حال حاضر در مرکز شماره گذاری و مبادلات پلاک خاوران در شرق تهران و مرکز میثم در غرب تهران ارائه می شود. فرم بصورت آنلاین انجام می شود و تنها اقدامات مربوط به بازرسی اصالت خودرو توسط کارشناسان و پلاک ها یا پلاک های فک شخصی است ، اما در این قسمت نیازی نیست خودتان از ماشین پیاده شوید.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در نهایت سند جدید خودرو چاپ و به صاحبخانه تحویل داده می شود و کل این فرآیند در حدود 10 دقیقه به پایان می رسد.

محمدی با بیان اینکه این طرح طی روزهای آینده در اصفهان اجرا می شود ، افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده ، اجرای این پروژه به زودی در استان های دیگر نیز عملیاتی می شود.

وی همچنین درباره نحوه تغییر به دریافت خدمات اینترنتی برای شماره گذاری و تعویض پلاک به یومیر گفت: برای این اقدام ، شهروندان باید به وب سایت راهور 120 مراجعه کنند. در قسمت خدمات این سایت ، دو گزینه مربوط به خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک وجود دارد که یکی از آنها مربوط به نوبت دهی آنلاین و دیگری سیستم انتقال آنلاین خودرو است که شهروندان می توانند برای ثبت نام و انجام مراحل آنلاین مربوط به آن به آن مراجعه کنند. تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه اجرای این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تعداد مراجعه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک دارد ، گفت: سرعت ارائه خدمات نیز افزایش می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا