فرهنگ و هنر

فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی منتشر شد

فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی با موضوع «زندگی ادامه دارد…» برای همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صادر شد.

به گزارش یومیر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، این رویداد هنری در رشته های نقاشی، خوشنویسی، سرامیک و مجسمه سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی برگزار می شود.

مربیان هنر، کارشناسان هنری و کارشناسان هنری و سایر همکاران کانون (فرهنگی، ادبی، اداری، خدماتی، مدیران و دستیاران) می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بر اساس این فراخوان، علاقه مندان به بخش نقاشی می توانند با تکنیک آزاد به خلق آثاری بپردازند و از استفاده از کلاژهای برجسته خودداری کنند.

همچنین در خوشنویسی می توانند آثار خود را با تکنیک های خط کتبی، خط نستعلیق درشت، خط دوم نشق، خط نستعلیق سوم و شکسته و خط ارسال کنند.

در عین حال، در هنر سرامیک و مجسمه سازی، بدون افزودن پارچه، کاغذ یا مواد دیگر به شی سفالی و خودداری از رنگ آمیزی، آثاری را با تکنیکی آزاد خلق کنید.

همچنین در عکاسی که به صورت تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود، علاقه مندان می توانند با دوربین یا تلفن همراه خود عکس گرفته و در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی شرکت کنند.

همچنین شرکت کنندگان در بخش هنرهای بومی و سنتی می توانند گلدوزی سنتی، بافندگی سنتی، بافندگی، چرم، کاردستی چوبی، کاردستی حصیری، کاردستی فلزی و عروسک های سنتی را به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کنند.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا 30 آذرماه 1401 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی تهران به نشانی دکتر دکتر بفرستند. خیابان فاطمی، خیابان حجاب، جنب هتل ورزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت آفرینش های ادبی و هنری، واحد کارشناسی هنر و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88971289 یا 88971288 داخلی 119 تماس بگیرید.

هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی با هدف ایجاد محیطی برای کشف، پرورش و شکوفایی خلاقیت های هنری همکاران و همچنین شناسایی مربیان و متخصصان خلاق در حوزه های هنری و ایجاد بستری برای ارتقای مهارت ها و توانایی های مربیان برگزار می شود. ، ایجاد فضای رقابت سالم بین همکاران در مراکز کانون، تشویق و تشویق همکاران و انعکاس مهارت ها و توانایی های هنری همکاران مرکز سازماندهی می شود.

یادآور می شود، پس از داوری و اعلام برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی در بهمن ماه 1401، آثار برتر تا پایان سال در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

طراحی پوستر هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی توسط احمد اللهیاری مدیر فرهنگی کانون رستم آباد استان گیلان انجام شد.

تماس را با کلیک کردن اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا