فرهنگ و هنر

تمدید مهلت ارسال آثار برای دوسالانه سرامیک

دبیر یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران اظهار داشت: هنرمندان شرکت کننده در دوازدهمین دوسالانه این فرصت را دارند که تا 14 شهریور عکسی از آثار خود را ارسال کنند تا کار خود را به صورت فنی انجام دهند و یک عکس مناسب و کامل از آثار ارسال کنند. به هیئت انتخاب

به گزارش یومیر ، به نقل از واحد ارتباطات و رسانه یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران ، هیربد همت آزاد – دبیر دوسالانه – با بیان اینکه روند ایجاد یک اثر سرامیکی مراحل اجرای تکنیکی پیچیده ای دارد ، گفت: آنها قادر خواهند بود کارهای خود را از نظر تکنیک و اثرات محتوایی کار به پایان برسانیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم به آنها فرصت بیشتری دهیم تا تصاویر کاملتر و مناسب تری به کمیته انتخاب ارائه دهند. و به همین دلیل تاریخ پایان تماس از 26 سپتامبر تا 14 شهریور منتقل شده است.

وی این را فرصتی برای تصمیم گیری بهتر در انتخاب آثار دانست و افزود: در هر صورت ، آثار هنری اشیایی هستند که باید ملموس باشند. اما به دلیل مشکلات عملکرد ، ما باید از روی تصویر تصمیم بگیریم که هرچه عکس بهتر باشد ، برای هنرمند بهتر است. عکسها باید از زوایای مختلف گرفته شوند و بهتر است هنرمندان توضیحات عکس را نیز ارائه دهند.

همت آزاد از هنرمندان خواست که نسبت به فضای و فضای فرهنگسرای نیاوران و چالش های ناشی از نصب اثر احتیاط کنند و یادآور شد: نمی توان در هر مکانی در فرهنگسرای نیاوران میخ و پیچ خورد. هنرمندان باید ترتیبی را برای تنظیم و نصب آثار خود در نظر بگیرند.

وی گفت: “برگزاری دوسالانه در چنین جو غیر ضروری و غیرممکن به نظر می رسید.” آنچه انجمن سرامیک تصمیم به برگزاری دوسالانه گرفت عملکرد اجتماعی آن است ، یعنی ایجاد هیجان و امید در مخاطبان دو ساله.

یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران به میزبانی هیربد همت آزاد در آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا