فرهنگ و هنر

ارسال ۵۰۰۰ اثر به «هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری»/ اعلام جزئیات برگزاری مراسم اختتامیه

دبیر هفتمین جشنواره ملی اختصاص یافته به بهار همیشگی از انتشار نزدیک به 5000 اثر برای این جشنواره خبر داد و جزئیات مراسم اختتامیه این جشنواره ملی را تشریح کرد.

به گزارش یومیر ، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، محمد محرابی دبیر هفتمین جشنواره ملی اوقاف چشمه همیشه جاری درباره آخرین جزئیات این جشنواره گفت: ، کار خود را آغاز کرد ؛ تحویل آثار به این جشنواره از اوایل نوامبر آغاز شد و 13 مه 1400 مصادف با عید سعید فطر آخرین مهلت تحویل آثار بود.

وی با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره ملی ویژه بهار همیشه در هشت بخش و 27 رشته تخصصی برگزار می شود ، افزود: در این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته به دلیل حضور داوران برجسته و شرکت کنندگان تخصصی و هدفمند فعالیت در دبیرخانه ، رشد اندک و کیفیت قابل توجهی داشته ایم.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اوقاف بهار همیشگی از ارسال نزدیک به 5000 اثر به این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار (13 مه 1400) طبق قوانین از پیش تعیین شده ، کار قضایی آغاز شد. و تا پایان همه رشته ها در ماه جولای پایان می یابد. داوری در برخی از رشته ها در چندین مرحله انجام شده است و داوری در برخی از رشته ها به دلیل تعداد زیاد کارها در دو مرحله اولیه و نهایی انجام می شود.

محرابی در مورد مراسم اختتامیه “هفتمین جشنواره ملی هدیه بهار همیشه جاری” گفت: دبیرخانه مرکزی جشنواره برنامه هایی را برای معرفی نفرات برتر و تجلیل از آنها در مراسم اختتامیه پیش بینی کرده است اما همه چیز به این بستگی دارد شرایط کشور در مورد بیماری کرون. “بنابراین ، دبیرخانه مرکزی پس از نتیجه گیری قضاوت ، از مقامات ذیصلاح استعلام خواهد کرد ، یعنی. قبل از پایان ماه ژوئیه و در صورت عدم وجود مشکلی ، مراسم اختتامیه با حفظ شرکت کنندگان و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. اگر مراسم اختتامیه به دلایلی شخصاً برگزار نشود ، مراسم اختتامیه عملاً برگزار می شود و با معرفی بهترین افراد جشن گرفته می شود.

در پایان ، وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه مرکزی “هفتمین جشنواره ملی وقف بهار همیشگی” در نظر دارد آثار منتخب را در برخی مناطق در قالب کتاب منتشر و به جامعه فرهنگی هنری در ساحل ارائه دهد تا بهینه کار می کند و از برندگان این جشنواره تجلیل می کند. ما همچنین سعی می کنیم نمایشگاهی با آثار برگزیده در مناطق مختلف به صورت حضوری یا آنلاین برگزار کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا