بین الملل

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت الاسلام امیر هادی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و جمعی از اعضای هیئت رئیسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور امیرالمومنین -سپاه مو منین و ایلام. از زحمات سردار جمال شاکرمی مسئول سپاه استان ایلام به دلیل برگزاری کنگره عظیم 3000 نفری پنهان شد استان ایلام جشن گرفت.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد “با شهدا تا شهدا”


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این نشست گفت: برگزاری موفق کنگره سه هزار شهید دفاع مقدس بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی در ایلام بود که فضای معنوی آن در استان ماندگار خواهد بود. برای چندین سال

بهروز ناصری افزود: در جریان برگزاری کنگره و دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام معظم له به کنگره، فضایی شکل گرفت که استان ایلام مرکز توجه ایران اسلامی و مردم بود. استان به ویژه خانواده های معظم شهدا از برگزارکنندگان این کنگره بزرگ قدردانی می کنند.

وی افزود: امروز سپاه استان ایلام همانطور که در حوادث استان ایلام میدان دارد به عنوان بازوی توانمندی برای پیشرفت و توسعه استان ایلام عمل می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: توانمندی های سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه در خدمت توسعه استان ایلام است و تنها با روحیه جهادی و عملکرد انقلابی می توان مشکلات را حل کرد و این ویژگی ها امروز در سپاه استان ایلام و فرمانده شایسته آن. .

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

ناصری خاطرنشان کرد: دکتر طهرانچی امروز با روحیه جهادی و انقلابی گری ریاست و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد و تاکید همیشگی ایشان بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی است.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی همتراز با انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی هم تراز با انقلاب اسلامی است و باید در استان ایلام بیشتر درگیر مسائل باشد. به ویژه در حوزه های علمی و فرهنگی.

شاکرمی تاکید کرد: ایران اسلامی مدیون خون شهدا و رشادت های آنان است و برگزاری کنگره با حضور 3 هزار شهید گمنام و عزت و سرافرازی شهدا کمترین کاری بود که برای خانواده های شهدا انجام شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محل گفت و گو است و باید مأمن نیروهای انقلابی، ارزش و ممارست در اعلام مرحله دوم انقلاب اسلامی باشد.

هادی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام نیز توضیح داد: با اعلام مرحله دوم انقلاب، فعالیت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی شتاب می گیرد و امروز با حضور رئیس جدید این دانشگاه به یکی از مهمترین اولویت های دانشگاه تبدیل شده است.

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اهدای لوح از خدمات سردار شاکرمی برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام قدردانی کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا