عمومی

طراحی دشمن ایجاد اختلاف در خط اصیل ارزش‌های اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمود کارگر در نماز عید قربان جزیره خارگ اظهار داشت: عید سعید قربان و آغاز دهه مبارک امامت و ولایت را خدمت همه مردم ولایت مدار جزیره مقاوم خارگ تبریک عرض می‌کنم، عید اسلامی، دو جهت دارد؛ که یک جهت آن توجّه به خدا و معنویت است و جهت دوم آن تجمّع همه مسلمین، حول یک محور واحد است.

وی افزود: هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود که خدا هرگز اجر نیکوکاران را ضایع نخواهد گذاشت. حرکات دسته جمعی مسلمانان که موجب خشم و هراس کفّار می‌گردد مانند نماز جماعت و جمعه، حج، انتخابات، عمل صالح است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: انقلاب اسلامی با راهبری حکیمانه امامین انقلاب و مردم انقلابی و ولایت مدار، انزوای دویست سال اخیر را در بهمن ۵۷ شکستند و امروز نوجوانان ما شعارهای انقلاب را مثل روز اول فریاد می‌کنند. برای منزوی کردن امت اسلامی کسانی که سعی می‌کنند جریان عظیم اسلامی را از محدوده‌ی اسلام بیرون نشان بدهند، چون به برکت روح ولایت توانسته‌ایم کاری را کنیم که همه‌ی مسلمانان آرزوی آن را داشته‌اند.

حجت الاسلام کارگر گفت: همه‌ی مسلمانان خیرخواه و دلسوز و علاقه‌مند آرزو می‌کردند که یک روزی اسلام با همان تمامیت و حقانیت بر کرسی قدرت بنشیند. روشنفکران مسلمان در این یکی دو قرن اخیر در حسرت چنین روزی زندگی کردند و در حسرت آن از دنیا رفتند.

وی تاکید کرد: این حاکمیت اسلامی، عظمت اسلامی، عزت اسلامی به برکت روح ولایت است. آن کشورهایی که دنبال انزوای سیاسی ایران بودند امروز خود منزوی سیاسی هستند.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: طراحی دشمن ایجاد اختلاف و ناامیدی و به جان هم انداختن فعالان سیاسی و منزوی کردن خط اصیل و ارزشهای اسلامی است.

وی ادامه داد: سرگرم کردن جوان‌ها به هوی و هوس و لغویات و غافل کردن آن‌ها از حرکت عمومی ملت ایران نقشه دشمن است. مهم‌ترین هراس دشمن از ملت ایران، انتخاب رئیس جمهوری است که مسلط به اندیشه اسلامی باشد و بتواند بیشترین خدمت‌گذاری را به مردم انجام بدهد.

کارگر تاکید کرد: جوانان و نوجوانان برای انتخاب اصلح با روشنگری به والدین خود کمک کنید. خانواده‌ها با مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوی به انزوا کشیدن ایران در فضای بین الملل بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا