عمومی

انقلاب اسلامی با موفقیت‌های روز افزون همراه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام احد آزادیخواه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران برگزار شد، ارتش و سپاه را دو بال برای طیران اقتدار ملی و عظمت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ کشور نیروهای مسلح تا این حد در اوج تعامل نبودند که این تعامل یکی از برکات ولایت امر است.

وی بیان کرد: امروز وجود فرمانده کل قوا و رهبری تأثیر گذار و گره گشا یکی از هویت‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروی‌های مسلح ما به قدرت و عظمتی رسیده که چشم دنیا را به خود دوخته است.

حجت الاسلام آزادی خواه از اینکه کشور عربستان به این جمع بندی رسید که باید با بلاد اسلامی توافق کند، افزود: امروز کشورهای بلاد اسلامی به جای خوی وحشی گری که صهیونیست‌ها علاقمند به آن هستند، مشکلات را با مذاکره حل می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر تقویت دیپلماسی جهان اسلام، تاکید کرد و گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، نظم جدید دنیا و دیپلماسی جهان اسلام شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه توافق ایران و عربستان نظم جدید دنیا است که به آن افتخار می‌کنیم و باید آن را به نتیجه برسانیم، گفت: انقلاب ما انقلابی با موفقیت‌های روز افزون است.

حجت الاسلام آزادی خواه با تاکید بر ضرورت تبیین این موفقیت‌های برای مردم خاطرنشان کرد: شاید تورم و گرانی واقعاً به سفره مردم آسیب وارد کرده باشد اما آیا مهندسی انقلاب با این چند گذاره سزاوار است؟

وی یادآور شد: ما در حوزه‌های مختلف نظامی، پزشکی، صادرات و دیگر زمینه‌ها موفقیت‌های بزرگی داریم که باید برای مردم تبیین شود.

در ادامه این جلسه، هادی بیگی نژاد نیز گفت: انقلاب اسلامی، آیات قرآن را دوباره برای ما به نمایش گذاشته است، در زمان صف آرایی کشورهای ابرقدرت دنیا در مقابل ایران، سپاه پاسداران در مقابل آنها ایستادگی کرد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما سپاه پاسداران را با حاج قاسم سلیمانی و شهید بروجردی می‌شناسیم؛ گفت: امروز به برکت سپاه پاسداران وعده پیروزی آیات قرآن را به چشم دیدیم و به سپاه افتخار می‌کنیم.

دکمه بازگشت به بالا