عمومی

تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب وظیفه اساسی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور سه شنبه شب به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دیدار با خبرنگاران با بیان اینکه جنگ امروز نبردی بر سر رسانه ها و روایات است ، افزود: آموزش فعالان رسانه ای در حد انقلاب اسلامی به

وی با بیان اینکه تربیت نسل رسانه در سطح انقلاب موضوعی بسیار مهم است ، آن را یکی از رسالت های مهم بسیج رسانه دانست و گفت: باید نسل رسانه ها را در سطح انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

یا قابل توجه اینکه رسانه باید کل آینه باشد چشم انداز وی اظهار داشت: مسائل مختلف باید در شهر وجود داشته باشد ، وی گفت: رسانه ها باید سخنگوی مردم باشند و از زبان آنها مطالبه کنند سلام دارند.

رئیس سپاه نوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس از آن به عنوان یک گنج تمام نشدنی یاد کرد و گفت: «در دفاع مقدس ، تعدادی ویژگی منحصر بفرد و این دفاع در واقع طولانی ترین جنگ قرن بیستم بود.

سرهنگ ابراهیم پور با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در استقرار و بقای ارزشهای اسلامی است ، گفت: ایران اسلامی هرگز از روشهای غیر متعارف برای پیشبرد دفاع استفاده نکرده است.

فرمانده سپاه نوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی از همه قوانین و مقررات پیروی کرده است ، وجود رهبری الهی را از ویژگی های بارز دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: در بیشتر وصیت نامه شهدا استان دفاع شده است. توصیه و تأکید می شود.

وی افزود: تا کنون شاهد جدی ترین حملات علیه ایران اسلامی بوده ایم ، اما ولایت فقیه باعث شده است که فتنه ها به سلامت عبور کنند.

وی مردمی بودن را از دیگر عناصر دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این باعث افتخار ماست که در این جنگ شما یک سانتی متر از میهن اسلامی را از دست نداده اید.

فرمانده سپاه نوشهر با بیان اینکه ما شاهد یک جنگ جهانی تمام عیار علیه نظام جدید انقلاب اسلامی بودیم ، ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس اساس پیروزی های بسیاری در زمینه های مختلف بوده است.

دکمه بازگشت به بالا