عمومی

مشارکت در جهاد تبیین وظیفه همگانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمدرضا طاهری شنبه شب در همایش رهبری جهاد توضیح در نماز جمعه گناوه با اشاره به وزن اهل بیت(ع)ONE) و معصوم برای احیای امر در مجالس یاد اهل بیت(ع)ONE) وی بیان کرد: در مجالس ذکری اهل بیت(ع)ONE) ما باید به دنبال احیای علت، محوریت اصلی مکتب، تحقق حاکمیت و جهانی شدن همه ابعادی باشیم که قرآن در همه شئون زندگی انسان مدنظر داشته است که معنای واقعی توحید است.

وی افزود: توحید و خداپرستی فقط در نماز نیست، بلکه باید در روابط اقتصادی در بازار، روابط فرهنگی و سیاسی، هنر و موسیقی و در رسانه باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این توحید چیزی است که مصادیق عینی آن و جریان آن در سیره و اهداف حکومت اهل بیت(ع) است.ONE) تحقق می یابد و اوج و کمال آن در زمان ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.آخ) خواهیم دید.

فرمود: هنگامی که مکتب اهل بیت(ع)ONE) هجمه ها، شبهات و ابهامات و بحث هایی است که مخاطب را دچار تردید می کند، نگاه به ابعاد مختلف اصل جهت گیری دینی به شیوه ولایت، الگوی رفتاری یک فرد ولی گرا، حجاب و عفاف، رفتار دینی، تعاملات. بر اساس هماهنگی و زندگی مطلوب. دین به موضوعات مرتبط با حاکمیت دین همگی مورد هجوم دشمن قرار گرفته است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب که ناظر هوشیار و تیزبین نظام هستند، شرایط را به گونه ای تشخیص داده اند که در برهه کنونی برای مقابله با تهاجم عظیم فرهنگی که دشمن هزینه های میلیاردی بر آن داشته است. و با تمام توانش تعداد کمی ظرفیت مقابله با اصل اسلام انقلابی و مکتب اهل بیت(ع)ONE) برنامه کوچک و با حمله به نقطه مرکزی اعتقاد مردم به دین و اعتقاد به ولایت فقیه، همه باید وارد میدان می شدند.

وی تصریح کرد: در جنگ حزبی که دشمن با استفاده از ظرفیت های گسترده علیه باورها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم به راه انداخته است، باید سازماندهی و بسیج عمومی و گسترده مردمی برای غلبه بر این تهاجم وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر دشمنان ایمان مردم به مرزبانان نظام به آنها حمله کرده اند و هر یک از علمایی که احساس وظیفه می کنند و هوشیار و بصیر هستند باید وارد میدان شوند. و کسانی که احساس می کنند مسئولیت بیشتری بر عهده می گیرند و بیشتر مورد حمله دشمن قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که رهبر معظم انقلاب حکم جهاد را صادر کرده اند، این من و شما هستیم که حساسیت های دینی خود را داریم. وای برای حساس شدن به برخی کلمات باید خود را موظف بدانیم که به آن عمل کنیم و دست به کار شویم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین اهمیت زیادی داده اند و در 8 ماه گذشته 50 بار بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرده اند و بارها نیز ضرورت آن را اعلام کرده اند که باید همه با جدیت بپردازیم. توجه به عمل و بازاریابی این جهاد.

شرکت در جهاد وظیفه همه است

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه رهبری فرمودند جهاد وظیفه همه است و همه باید به میدان بیایند، یادآور شد: زمانی جهاد جنگ سختی بود و همه برای دفع حمله دشمن برای مبارزه با دشمن حضور داشتند و امروز هم حمله ناجوانمردانه دشمن در جنگ حزبی بر خلاف ایمان مردم به ایمان اسلامی و انقلابی بوده است که رهبری و اولیای وقت آن را جهاد اعلام کرده اند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای موثر انقلابی وظیفه دارد در این حوزه اقدام کند و برای تبیین برنامه جهادی انجام دهد. کوچک و در راستای آموزش اقشار مختلف گام های مهمی برداشته است.

وی ادامه داد: یکی از تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب در جهاد تاکید دارند این است که همه باید به میدان بیایند و جوانان و جایگاه جهاد را از همه مهمتر می دانند. توضیح توسط هیئت مدیره اعلام می شود که چارچوب کاری را به وضوح برای ما مشخص می کند.

وی گفت: سازمان تبلیغات برای ارائه آموزش و ورود به عرصه جهاد توضیح سامانه «احد جهاد» را راه اندازی کرده است که تمامی اقشار و مخاطبان می توانند با وارد شدن به شماره 10004615 کلمه لبیک را ارسال کنند و به عضویت این سامانه درآیند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در این سامانه افراد ثبت نام شده طبقه بندی می شوند و بر اساس این طبقه بندی توسط تیم های قوی برای انجام عملیات های مختلف در فضای مجازی و پاسخگویی به سوالات پشتیبانی و آموزش می بینند. .

وی گفت: در این جنگ ترکیبی و شناختی که به گفته رهبری از آن به مرحله نهایی تعبیر شده است، همه باید وارد میدان شوند و با حضور در وظیفه جهادی تبیین و روشنگری تا شکست کامل دشمن، ایفای نقش کنند.

دکمه بازگشت به بالا