عمومی

امنیت کنونی کشور نتیجه تدابیر رهبر معظم انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اکبر میرشکار صبح چهارشنبه در مراسم یادبود هفته دفاع مقدس که توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله قاضی طباطبایی (ره) از کمیته امداد اضطراری استان قم در سالن اجتماعات شهید نبی برگزار شد. لو مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) با اشاره به شرایط سخت زندگی مردم و نیازمندان در تحریم های سرکوبگر و شیوع ویروس کرونا برگزار شد و خطاب به کارکنان این نهاد در استان قم گفت: نیت پاک شما و روحیه بسیجی و انقلابی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم امنیت فعلی کشور را نتیجه هوشیاری مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح دانست و افزود: با توجه به اینکه امروز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم ، بهترین می توان برای حفظ انقلاب و امنیت انجام وظیفه و ناامید کردن دشمن ، خدمت به مردم ، به ویژه محرومان است.

وی با اشاره به این که باید به مقام خدمت به یتیمان و مستضعفان اهمیت دهیم ، ادامه داد: با خدمت به نیازمندان ، روح امام و شهدا و قلب رهبر معظم انقلاب شاد باشد.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از شهدا و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله قاضی طباطبایی (ره) از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا