اجتماعی

شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

فرمانده عملیات تاج گذاری در کلانشهر تهران با تأکید بر لزوم جلوگیری از سفر در ایام نوروز گفت: تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد جرقه هایی برای تشکیل خوشه های ناشی از تاج انگلیس هستیم. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده غلظت انتشار یافته نوع جهش یافته در مناطق مرکزی ، جنوبی و بخشی از مناطق شرقی تهران است.

به گزارش یومیر ، دکتر. علیرضا زالی گفت: در حال حاضر 2 هزار و 282 بیمار بیماری عروق بیماری کرونا در بخش های عروق بیماری کرونا در تهران بستری می شوند که از این تعداد تقریبا 780 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند. تعداد بیماران جدید کرون که در 24 ساعت گذشته در بخشهای عادی و خاص در تهران بستری شده اند نیز بیش از 380 بیمار است که 122 بیمار مستقیماً در بخش مراقبتهای ویژه بستری می شوند.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 شهروند تهرانی بر اثر بیماری عروق بیماری کرونا قلب جان خود را از دست داده اند و تعداد بیماران در این بخش 168 بیمار در بخش های مراقبت ویژه و 39 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته است. به دلیل بیماری. “

زالی درباره وضعیت تاج انگلیس در تهران گفت: متأسفانه تقریباً در تمام نقاط تهران جرقه های تشکیل خوشه به دلیل تاج انگلیس مشاهده می شود. بیشتر آنچه تاکنون بدست آمده غلظت انتشار یافته نوع جهش یافته در مناطق مرکزی ، جنوبی و بخشی از مناطق شرقی تهران است. طی هفته گذشته ، ویروس در مرکز ، جنوب و شرق تهران متمرکز شده است که بر اساس مشتریانی است که از بیمارستان ها و خانه های افرادی که به عنوان ویروس جهش یافته شناسایی شده اند ، استخدام کرده ایم.

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله پرهیز از مسافرت است. به طور خاص ، در حال حاضر شاهد ویروس جهش یافته در 29 استان کشور هستیم و ممکن است در تمام نقاط کشور با مخلوطی از سویه های مختلف ویروس روبرو شویم. از آنجا که بیشتر سفر نوروز از استان تهران به سایر مناطق کشور است ، آنها به تمام نقاط کشور می روند و در معرض ویروس های جدید قرار می گیرند ، و هنگامی که آنها به تهران بازگشتند ، مجموعه ای از گونه های مختلف خواهیم داشت ویروس در تهران و البته می توانیم هفته های سختی در هفته سوم و چهارم آوریل داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا