عمومی

شهرداری را از حوزه سیاست به عمران و آبادانی بازمی‌گردانم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمود .فری وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: تا زمانی که من کاندید شهرداری اردبیل نبودم ، رسانه ها و فعالان فضای مجازی در مسئولیت های قبلی من هیچ خبری را در مورد من منعکس نمی کردند ، بنابراین 27 سال را در دارالقرآن گذراندم. فیلم استان و 24 سال در اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت های متفاوتی داشتم و در طول این سالها نام این سرویس در فضای مجازی نبوده است.

وی با انتقاد از برخی بی عدالتی ها در سرفصل ها و تجزیه و تحلیل های نادرست در فضای مجازی و انتشار عکسی از من در کنار رئیس جمهور سابق در سال 1989 و معرفی عالی ترین قرآنی ، خاطرنشان کرد: شبانه روز تلاش می کنم خدمتگزار ارزشمندی برای مردم باشم. اردبیل.

شهردار منتخب اردبیل افزود: مقالاتی که در روزهای اخیر با انتقاد و گاهی با بی عدالتی کامل نگاشته شده اند مطمئناً دارای مسئولیت دینی و پیامدهای اخلاقی و معنوی هستند که انتظار نداریم بدون بررسی افراد نوشته شود. ، زیرا باید به تمام کتاب مقدس در روز قیامت پاسخ دهید. “و سخنان خود آنها باشید.

.فری وی با بیان اینکه در سالهای گذشته سعی کردم 471 هکتار زمین دولتی را از دست دلالان خارج کرده و در اختیار گروه های مختلف با کاربریهای خاص قرار دهم ، تصریح کرد: اردبیل دارای 6200 هکتار مساحت است که یک پنجم آن آزاد شده است. با تلاش من و برای مصارف مختلف در دسترس است.

وی با اعتماد به نفس شورایاران شهر در مسئولیت سپردن شهرداری و تلاش برای ارائه کارهای انجام شده از طریق رسانه ها به مردم ، اظهار داشت: با انتخاب مدیر فعال روابط عمومی ، سعی می کنیم به تمام سوالات روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی پاسخ دهیم. “

شهردار منتخب اردبیل ادامه داد: من به کسانی که تا کنون مطالبی غیرواقعی نوشته و منتشر کرده اند اجازه می دهم و امیدوارم رسانه ها و فعالان فضای مجازی حرمت قلم خود را حفظ کرده و آن را ناعادلانه جابجا نکنند.

.فری وی اظهار داشت: سعی می کنم شهرداری را از محدوده سیاست گذاری خارج کرده و بدون اطلاع از حاشیه ها به منطقه توسعه بازگردانم.

وی خاطرنشان کرد: به طور معمول ما اتاق خود را از ساعت 8 صبح تا 10 صبح به روی همه مشتریان باز می کنیم و سپس ویزیت ها ، جلسات و سایر فعالیت ها را انجام می دهیم.

شهردار منتخب اردبیل گفت: ما علاوه بر برگزاری جلسات عمومی روزانه و پاسخگویی به سرپرست شما ، سعی می کنیم مشکلات جامعه کارگری و کارکنان شهرداری را برطرف کرده و بر اساس دستور رهبران دینی ، خدمت به مردم را بالاتر و بهتر از اقدامات توصیه شده. “

.فری وی در مورد فعالیت های ورزشی سالم زنان در پارک ها و فضاهای سبز گفت: به دور از سلیقه سیاسی ، حزبی ، جناحی و حتی سلیقه ، هدف ما حمایت از اقدامات درست و شایسته و دوچرخه سواری زنان در شورابیل اجرای برنامه سه شنبه بدون خودرو برای زنان هیچ اشکالی ندارد و ما از آن استقبال می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا