ورزشی

شهرداری آستارا تیم بی حاشیه ای است/ تنها به فکر برد هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسن اشجاری در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا ثابت کرده است تیمی بدون حاشیه است. آف لیگ دسته دوم فوتبال در باشگاه های کشور و صعود به لیگ دسته اول ، فوتبال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری آستارا همیشه میزبان خوبی برای حریفان خود بوده است ، افزود: با پاس همدان به گونه ای رفتار خواهیم کرد که تیم میهمان از میزبانی ما در ورزشگاه تختی انزلی شکایتی نداشته باشد.

اشجاری خاطرنشان کرد که امیدواریم بازی به پلی آف برود آف وی افزود: “به غیر از بحث فوتبال در زمین ، هیچ حاشیه قابل توجهی ندارد.” ما می خواهیم یک بازی خوب در زمین انجام دهیم.

سرمربی شهرداری آستارا که می گوید سرمربی و مربیان تیم فوتبال پاس همدان از دوستان نزدیک من هستند ، افزود: آقای علی قربانی و احمد جمشیدیان هم تیمی های من در تیم های ملوان و سپاهان بودند و مطمئناً یک رقابت فوتبال سالم و در عین حال دوستانه از هر دو تیم هستیم که در دو رفت و برگشت دو تیم را ببینیم.

وی با تأکید بر اینکه ما به تیم فوتبال همدان ، سرمربی ، مربیان ، سران و هواداران این تیم احترام می گذاریم ، گفت: به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا تمام تلاش من به عنوان نماینده موفقیت تیم فوتبال استان گیلان در این دو بازی و .

سرمربی شهرداری آستارا ادامه داد: بازی با تیم فوتبال پاس همدان افتخاری برای تیم فوتبال شهرداری و شهرستان است و تیم ما در زمین بازی است. آف آنها در مقابل تیمی بازی می کنند که زمانی قهرمان فوتبال آسیا شده است.

اشجاری گفت: من خودم زمانی در تیم فوتبال همدان بازیکن بودم و در نیم فصل اول که در این باشگاه بودم روزها و خاطرات خوبی در آنجا داشتم.

به درخواست او از باشگاه پاس همدان اشاره می کند و اینکه یک بار هم از این باشگاه شکایت نکرده است ام، ادامه داد: نمی خواهم مشكلی به سایر مشكلات باشگاه پاس همدان اضافه شود و پس از مساعد شدن شرایط باشگاه ، من شرایط خود را دنبال می كنم.

سرمربی شهرداری آستارا گفت: این تیم تا مرحله آخر از زیر گروه در لیگ 3 و سپس به لیگ دو صعود کرد و اکنون در صحنه بازی است. آف و در آستانه صعود به لیگ دسته اول است ، وی گفت: این تیم می توانست در باشگاه های فوتبال کشور به عنوان تیم اول گروه خود به لیگ دسته اول کشور برود اما شرایط متفاوت بود و اکنون در شرایط بحرانی است مرحله بازی آف ما هستیم.

اشجاری با اشاره به اینکه تیم فوتبال همدان نیز تیم خوب و منسجمی است و مطمئناً لیاقت حضور در این مرحله را داشت ، گفت: او تیم پاس را به خوبی می شناخت و آن را تجزیه و تحلیل کرد. ام و امیدوارم فردا یک بازی به دور از حواشی را به نمایش بگذارم.

وی خاطرنشان کرد که قبل از مسابقه و با هدف شناخت شرایط زمین چمن طبیعی در ورزشگاه تختی انزلی اردوی سه روزه خود را در بندرانزلی ایجاد کرده است. اموی برای نزدیک شدن به شرایط مسابقه ادامه داد: همه چیز خوب است و ما یک مسابقه فوتبال خوب ارائه خواهیم داد.

سرمربی شهرداری آستارا گفت: پس از 20 روز وقفه برای اعلام نتایج رای گیری دو تیم .وکای تلاش و مراقبت همدان ، تیم ما از شرایط مسابقه و ایده آل فاصله داشت ، اما با تمرین خوب و برگزاری بازی های دوستانه و حداقل دو بازی در هفته ، تیم را منسجم و آماده نگه داشتیم و اکنون تیم آماده برگزاری یک رقابت فوتبال خوب است.

دکمه بازگشت به بالا