عمومی

ساختار فعلی بندر آستارا پاسخگوی نیازها نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آرش فرزام صفت سه شنبه شب در نشست توسعه صادرات گیلان با اشاره به یارانه گرفتن کشتی های صادراتی از سوی سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: دستمزد هر کشتی 300 هزار دلار است که می تواند مشوق صاحبان کالا و بار برای حمل کالا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه ساختار فعلی بندر آستارا پاسخگوی نیازها نیست ، گفت: برای کاهش میزان کامیون و جلوگیری از خسارت احتمالی باید برنامه ریزی شود ثروتمند بودن.

وی با اشاره به اینکه پرونده های منطقه ویژه اقتصادی در گمرک آستارا فقط یک ماه پیش به دلیل مشکل در بخش کار تکمیل شد ، افزود: هیچ استثنا وجود ندارد.

فرزام صفت با بیان این که تفاوت سلیقه در گمرک به این معناست که دریافت سهام بازرگان ملاک نبوده است ، تصریح کرد: کد ویژه گمرکی در سال های گذشته در آستارا استفاده می شد اما ما آن را اجرا نکرده بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان ادامه داد: ما می دانستیم که فعالیت گمرک آستارا 24 ساعته است و در سال های گذشته نیز به همین شکل بود اما در سفر اخیر متوجه شدیم که بعد از ساعت 2 بعدازظهر خدمات گمرکی به مردم و گمرک ارائه نمی شود. فعالیت 24 ساعته نیست. “

فرزام صفت با اشاره به تردمیل موجود در اسکله راه آهن آستارا گفت: این تخته های انبار در حال پوسیدگی است و باید به فکر آن باشیم.

دکمه بازگشت به بالا