عمومی

اختلاف نظر بین شورا نباید منجر به اختلال در عملکرد شهرداری شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعید هژبری دوشنبه شب در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام با بیان اینکه اختلاف نظر اعضای شورا نباید باعث اختلال در عملکرد شهرداری شود، تاکید کرد: که اعضای شورا باید تعامل و توافق داشته باشند و خدمت به شهروندان آن را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش مضاعفی برای افزایش سطح خدمات شهری به شهروندان داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید با تشکیل اتاق فکری برای پیشبرد اهداف عمرانی و شهرسازی و ایجاد منابع درآمدی پایدار در بخش خصوصی تلاش کنند، گفت: نگاه به مسائل شهری امکان پذیر نخواهد بود. به دلیل اختلافات و عدم تحزب.

معاون هماهنگی ساخت و ساز استانداری ایلام ادامه داد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای توسعه و زیباسازی و جلب رضایت شهروندان استفاده خواهیم کرد و همچنین از شهردار، مدیران شهرداری و شورایاران می خواهیم که به صورت شبانه روزی تلاش کنند و نهایت استفاده را ببرند. . از این فرصت..

برگزاری جلسات علنی شورا، دعوت از کارشناسان، نخبگان و اصحاب رسانه شهرستان برای حضور در جلسات و نظارت دوگانه بر ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر و ارائه گزارشی از تلاش های شورا از دیگر موارد مورد تاکید معاون هماهنگی عمران ایلام بود. امور استانداری.

لازم به ذکر است در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام به بررسی مشکلات شهرداری ایلام پرداخته و راهکارهایی برای رفع مشکلات شهرداری ارائه کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر ضمن ایجاد فضای همفکری و همدلی در جهت تداوم فعالیت های شهردار و اجرای برنامه های عمرانی نسبت به تامین اعتبار اقدام جدی نمایند. . منابع مالی برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری.

دکمه بازگشت به بالا