اجتماعی

شمال تهران، منطقه ای حساس در موضوعات خبری است

شهردار منطقه یک تهران گفت: منطقه یک تهران به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی ، سیاسی ، اجتماعی ، طبیعی ، اقتصادی و نوع تماس از مناطق حساس و ویژه در مباحث خبری است.

به گزارش یومیر ، به نقل از وب سایت خبری شهر ، حمید موسوی – شهردار منطقه 1 تهران – در دیداری با امید محدث – معاون رسانه رسانه در امور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران پیروز شد که با حضور محمدرضا پارسیان ، مدیر روابط عمومی و اخبار و اخبار کارشناسان رسانه منطقه با استناد به مطالب فوق برگزار شد و گفت: اوضاع ویژه منطقه نیاز به انجام دقیق وظایف قانونی و خدمات به شهروندان را دوچندان کرده و نیاز به اطلاعات و تأمل روشن و به موقع اخبار در مورد اقدامات اجرایی دارد.

وی با قدردانی از عملکرد رسانه ای مرکز ارتباطات شهرداری تهران ، افزود: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید پرونده های رسانه های شهرداری با تخصص ، احتیاط و عقلانیت لازم مدیریت می شود که این امر مستحق ستایش و تشکر است و نهاد رسانه ای منطقه نیز دارای کادر حرفه ای است. ” ای کوشا و با تجربه.

امید محدث ، معاون رسانه ای مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز گفت: “مدیریت رسانه در سازمانی مانند شهرداری به دلیل تنوع روابط عمومی ، کار آسانی نیست و نیاز به مشکلات و ظرافت های آن دارد.” یکی از اخبار صوتی با بازخوردهایی که از عملکرد وی دریافت می شود و مراقبت هایی که شهردار این ولسوالی در امور رسانه ای داشته است.

محمدرضا پارسیان ، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، افزود: در طول هفته اقدامات ویژه ای در زمینه اخبار و رسانه های منطقه یک انجام شد که یکی از مهمترین آنها رونمایی از پورتال جدید برای منطقه یک شهرداری ، که در آن شهروندان از دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات در نظر گرفته می شوند.

وی با اشاره به عملکرد معاونت روابط رسانه ای در شهرداری یک ، اظهار داشت: با همکاری روزنامه نگاران ، ما به دلیل اهمیت شهردار منطقه یک برای اخبار و رسانه ها ، در اسرع وقت رابطه مناسب و دو طرفه با رسانه ها و نیازهای خبری برای شهروندان برقرار کرده ایم. مطلع.

وی اضافه کرد: در چهار ماه نخست سال 1999 بیش از 100 عنوان خبر و 838 عنوان اخبار به کانال خبری منطقه یک ارسال شد که انعکاس بیش از 450 مطلب در روزنامه ها و هزار و 825 ​​مورد خبری در آژانس های خبری و بانکهای اطلاعاتی است. در شبکه های اجتماعی خبر و 3 هزار و 900 خبر منتشر شده است و نتیجه این بازتاب ها بیش از 8 هزار و 500 صفحه خبرنامه در این دوره است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا