اجتماعی

اکران دیوارنگاری و کوچه‌رنگی در معابر شاخص منطقه ۱۸ تهران

شهردار منطقه 18 تهران از تداوم اجرای طرح ها و ایده های خلاقانه در محلات با هدف تلطیف روحیه شهروندان و حفظ آداب و رسوم ایران باستان همزمان با سال 1400 خبر داد.

به گزارش یومیر و طبق اعلام وب سایت این شهر ، سید محمد فیاض با بیان اینکه مدیریت شهری ، ناظر بر اداره امور شهری ، برنامه های مختلفی را برای استقبال از نوروز پیش بینی و اجرا می کند ، اظهار داشت: به مناسبت نوروز و طبیعت بهار ، که همزمان با مهمانی های بزرگ شعبانیه بود ، خیابان ها و مکان های عمومی با نورپردازی و نصب حجم های فلزی و فایبرگلاس زیبا شده و عناصر زشت تزئین و رنگ آمیزی شدند.

وی ادامه داد: ایجاد چندین عنصر تخم مرغ فایبرگلاس رنگی ، پراکندگی سفره هفت سین نوروز در ورودی ها و خروجی ها و میادین اصلی به همراه نمایش بنرهای مناسب بخشی دیگر از اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز 1400 است.

این مقام مسئول همچنین پخش پتو گل در جاده ها و شریان های ارتباطی و کاشت هزاران درخت به مناسبت هفته جنگلداری و منابع طبیعی را از دیگر موارد این اقدامات عنوان کرد.

فیاض در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح فعالیت های فرهنگی و اجتماعی رهبری شهرستان در منطقه به مناسبت نوروز 1400 پرداخت و یادآور شد: حرکت کارناوال شادی در خیابان ها به عنوان نمادهای سال نو حاجی فیروز ، عروسک های غول پیکر ، سه چرخه های نوروزی ، نوروزگاه سیار ، عروسک های قومی ، تخم مرغ های رنگی ، قومیت های ایرانی ، سین سلامتی و عروسک های بومی محلی با مشارکت هفت منطقه از این فعالیت ها هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا