اجتماعی

سیلاب در دشتستان یک قربانی گرفت /آب‌گرفتگی و تخریب منازل

یومیر / بوشهر مدیر جمعیت هلال احمر استان بوشهر از کشف و شناسایی جسد زن جوانی غرق در سیل دشتستان خبر داد.

غلامرضا حاجیانی در گفت وگو با یومیر ، با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: متأسفانه امروز بعد از ظهر پس از باران شدید در مناطق مختلف استان بوشهر ، خبر غرق شدن زنی در شهر برازجان ، نزدیک یکی از کارخانه ها گزارش شد. “

وی ادامه داد: پس از چندین ساعت جستجو ، جسد پیدا شد و هویت آن نشان داد که این یک زن 35 ساله است که متأسفانه بر اثر سقوط در یکی از دره های فصلی و غرق شدن جان خود را از دست داد.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: در پل كل در حوالی شهر آبپخش ، یكی از توابع شهرستان دشتستان ، یك دستگاه پراید دچار مشكل شد اما خوشبختانه با كمك به موقع نیروهای امدادی خسارتی وارد نشد. .

وی اظهار داشت: پس از باران نیمه شب که تا ظهر امروز ادامه داشت ، قسمتهای شمالی و مرکزی از دیلم تا دشتستان تحت پوشش قرار گرفت و مشکلاتی از جمله طغیان را به وجود آورد و خسارتها بیشتر در دشتستان بود ، مانند مناطقی مانند وحدتیه ، سعدآباد. ، و روستاهای اطراف و همچنین بعضی مکانهای پایین تر از شهر ، مردم با مشکل روبرو هستند.

حاجیانی با بیان اینکه امدادگران همچنان در استان بوشهر فعال هستند خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی در این مناطق حضور دارند و تلاش می کنند عملیات اضطراری انجام دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در برخی از محله های دشتستان یا گناوه شهرهایی مانند برازجان ، سعدآباد ، شبانکاره ، آبپخش ، گناوه و … در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی آب به دلیل جاری شدن سیل و باران شدید باعث انسداد جاده ها و معابر شد. .رد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: در شهرستان وحدتیه خانه ها به شدت طغیان زده و تیم هایی برای تخلیه آب از خانه ها به این منطقه اعزام شده اند. امشب نیز احتمالاً باران خواهیم گرفت که امیدواریم با کمترین آسیب ممکن از آن عبور کنیم.

به گزارش یومیر ، در روستای گمارون از توابع شهرستان گناوه شش خانه تخریب و ساکنان این خانه ها توسط تیم امداد و نجات هلال احمر در چادرها قرار داده شدند و اقلام لازم به آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا