حوادث

سومین روز جستجو برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی

یومیر / گلستان جستجوی جوان مفقود شده در جنگل کردکوی در روز سوم با حضور امدادگران هلال احمر و کوهنوردان ادامه یافت.

“معین شریفی” ، مرد 36 ساله ای از کردکوی ، عصر روز سه شنبه 16 سپتامبر برای پیاده روی در مسیر طولانی جنگل در شهر کردکوی رفت و دیگر خبری از او نشد.

قطعاً پدر وی در گفت وگو با یومیر اظهار کرد: ساعت 10 سه شنبه شب بود که همسر معین با من تماس گرفت و گفت که معین هنوز از سفر به خانه برنگشته است و ما نگران هستیم. سپس من به تنهایی به جنگل آمدم و دیدم كه اتومبیل خاصی در كنار جاده پارک است و از او خبری نیست.

وی افزود: سپس با چند نفر از آشنایان تماس گرفتم و نیروهای هلال احمر را در جریان مشکل قرار دادم و از همان شب جستجوی معین را آغاز کردیم اما متأسفانه تاکنون اثری از وی پیدا نکردیم.

پدر معین خاطرنشان کرد: این سومین باری بود که معین به پیاده روی می رفت. او اتومبیل خود را در خیابان نزدیک پارک درازنو رانده و سپس راه افتاد. پیاده روی او یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول کشید.

وی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه ، شخصی شب خاصی را در. 6 ، که او لباس را تغییر دهید برای رفتن.

پدر معین ادامه داد: معین کوهنورد نبود اما پیاده روی می کرد. من یک کندوی عسل در نزدیکی جایی که او رفته بود و پسرم با جنگل محلی آشنا بود.

وی درباره شخصیت پسرش گفت: “معین پسر آرامی بود و هیچ کس با او خصومت نداشت.” البته مسایل مربوط به این موضوع توسط مقامات انتظامی در دست بررسی است.

رئیس هیئت کوهنوردی در شهرستان کردکوی وی در گفت وگو با یومیر اظهار کرد: از ساعت 11 صبح روز سه شنبه که خبر ناپدید شدن این جوان گزارش شد ، اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان به همراه امدادگران هلال احمر به منطقه اعزام شدند و جستجوی شبانه را آغاز کردند.

علی اصغر یعقوبی اظهار داشت: در این مدت پشته ها ، دره ها و بستر رودخانه های مسیر بسته به ابتدای پارک جنگلی در دو طرف جاده جستجو شد ، اما تاکنون هیچ اثری پیدا نشده است.

وی افزود: از ساعت 5 صبح امروز 70 کوهنورد در سطح شهر را برای انجام عملیات جستجو سازماندهی کرده ایم. صبح ها ، نیروهای خود را در ابتدای جنگل مستقر کردیم تا از سایر افراد درگیر در کوهنوردی های مختلف منطقه بخواهیم که در صورت مواجهه با مورد خاصی ، آنها را مطلع کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی کردکوی خاطرنشان کرد: در عملیات جستجوی شبانه گفت: شب اول حادثه ، نیروها از ساعت 11 شب تا فردا جنگل را جستجو کردند.

یعقوبی با اشاره به وسعت منطقه خاطرنشان کرد: تیم های مختلفی در منطقه حضور دارند و عملیات همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان وی درباره آخرین وضعیت جستجوی فرد مفقود شده در جنگل کردکوی به خبرنگاران گفت: تاکنون 20 تیم هلال احمر و هیئت کوهنوردی استان برای جستجوی به محل حادثه اعزام شده اند.

سید رحیم میرکریمی با اشاره به اینکه این نیروها از سه شنبه شب در حال جستجو هستند ، گفت: 5 دستگاه آمبولانس و موتور پرتاب به همراه 2 خودروی داوطلب به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این عملیات هنوز ادامه دارد ، افزود: 79 نفر از نیروهای امداد و نجات هلال احمر و پرسنل کوهنوردی و تیم آن به دنبال این مرد 36 ساله بودند.

میرکریمی گفت: روز گذشته از پهپاد برای جستجو استفاده شد ، اما به دلیل پوشش جنگلی عظیم در منطقه ، نتیجه ای پیدا نکردیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا