اجتماعی

رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات

مراسم رونمایی از 62 طرح تحقیقاتی کمیته اورژانس آسیب شناسی و بهره وری خدمات با حضور رئیس کمیته اورژانس برگزار شد.

به گزارش یومیر، سید مرتضی بختیاری وی با اشاره به حساسیت کار نیازمندان و نیازمندان گفت: تجربه 42 ساله کمیته امداد اورژانس در امر کمک رسانی به نیازمندان بسیار ارزشمند است اما باید از پژوهش در روش های خدمات رسانی با رویکرد احترام استفاده کنیم. و توانمندسازی. .

وی تقویت پژوهش را یکی از برنامه های جدی کمیته فوریت ها دانست و افزود: در تمامی فعالیت ها، برنامه ریزی و اولویت بندی پروژه ها، مبنای اقدام باید بر اساس پژوهش باشد.

رئیس کمیته امداد اورژانس با تاکید بر اینکه مهارت آموزی همراه با تقویت بنیه علمی باید در قالب برنامه های امدادی اورژانس دیده شود، ادامه داد: تحقیقات باید کاربردی باشد و اطمینان داریم 62 مطالعه انجام شده در اورژانس. کمیته امداد در موفقیت ماموریت های ما مهم و موثر خواهد بود.»

بختیاری استفاده از زور توسط کارشناسان و متخصصان داخلی در کمیته امداد اورژانس را از مزایای این مطالعات برشمرد و گفت: مرکز فقرزدایی و شناسایی نیازمندان بر این اساس پژوهش محور برای رسیدگی به علل ایجاد شده است. و علل فقر با نگاه علمی.

وی با اشاره به گسترش برخی از حوزه ها برای حمایت از مستضعفان در کشور، خاطرنشان کرد: تعدد مسئولان و دستگاه های خدمات رسان در صورتی که منجر به هم افزایی نشود مضر است و در این راستا خواستار همکاری و هم افزایی همه خیران، خیران هستیم. و موسسات حمایتی

رئیس کمیته امداد با تاکید بر لزوم وجود یک مرجع واحد برای رسیدگی به نیازمندان گفت: در این راستا سامانه واحدی در کمیته امداد در حال راه اندازی است و بانک اطلاعات جامع امدادگران راه اندازی شده است. “

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته اورژانس، بختیاری تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد شناسایی نیازمندان قبل از تماس با این نهاد است و تلاش برای کمک به نیازمندان نباید در مراجعه به درخواست آنان معطل شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا