عمومی

۲ برابر شدن خدمات کمیته امداد ایلام به نیازمندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قنبر موسی نژاد دوشنبه شب در جلسه ای با امام جمعه برای چارداول گفت: “99 ، علی رغم اینکه با مشکلات مالی و تاج زیادی همراه بود ، خدمات کمیته اورژانس در استان ایلام دو برابر بود سال قبل “

وی اظهار داشت: خوشبختانه همکاری خوب خیران با کمیته امداد و مشارکت آنها در کمک به نیازمندان باعث کاهش فشار مشکلات مالی علیه مردم شد و در شرایط کرونا شاهد مظاهر زیبا و خیرخواهانه مردم استان بودیم. “

موسی نژاد افزود: یکی از خواسته های اصلی رهبر عالی کمیته امداد درآمد پایدار برای خانواده ها از طریق توانمند سازی و تکریم خانواده های مددجوی است و تلاش ما در کمیته امداد این است که به خوبی به این دو مهم دست یابیم.

وی گفت: بخشی از محرومیت ها و مشکلات اقتصادی در استان ایلام تحت تأثیر محرومیت های فرهنگی است و معتقدیم در استان ایلام باید تلاش و تلاش بیش از پیش تقویت شود.

مدیرکل کمیته امداد اضطراری استان ایلام گفت: در کمیته امداد اضطراری ، ارائه خدمات قرض الحسنه به نیازمندان بیش از کمک های عظیم در اولویت قرار گرفته است و سال گذشته در شهر چرداول بیش از 13 میلیارد تومان از خدمات قرض الحسنه تحویل مردم.

وی افزود: توسعه فرهنگ توانمندسازی در بین مددجویان در استان به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و هدف ما هدایت مردم به سمت کار و تلاش بیشتر است.

دکمه بازگشت به بالا