اجتماعی

افزایش همکاری “مترو” و “کمیته امداد” برای جلب بیشتر کمک‌های مردمی در ایستگاه های مترو

اداره ارتباطات و امور بین الملل تهران و شرکت بهره برداری مترو حومه از برگزاری نشست مشترک مدیرعامل این شرکت و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران برای همکاری بیشتر در زمینه جلب کمک های مردمی در مترو خبر داد. ایستگاه ها

به گزارش یومیر ، جلسه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز چهارشنبه با حضور ابوالفضل پارپانچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان تهران و محمد دهرویه معاون اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی رهبر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششم ، هفتم و یازدهم استان تهران و اکبر بیات رهبر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با فرنوش نوبخت ، مدیر اجرایی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای همکاری بیشتر شهروندان و مسافران مترو درگیر شدند.

در همین راستا ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران درخواست ایجاد صندوق های پشتیبانی مردمی را در ایستگاه های جدید به بهره برداری رسیده و نصب کرد و با توجه به ماه مبارک رمضان ، تصمیم به جذب مشارکت اهداكنندگان در برخی از ایستگاههای مترو باید وسایل دیگری نیز داشته و همچنین میزهایی برای جذب حامیان مالی در اختیار كمیته امداد امام خمینی (ره) در استان تهران قرار گیرد.

بر اساس گزارش ارتباطات و امور بین الملل در تهران و شرکت بهره برداری مترو حومه ، توافق شد که کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان تهران بتواند با استفاده از فضاهای تبلیغاتی در ایستگاه ها فعالیت های فرهنگی کمیته را برای افزایش مشارکت مسافران اطلاع رسانی و ارائه دهد. در شهر زیرزمینی کلیپ های تولید خود را از طریق ایستگاه ها و صفحه های قطار پخش کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا