اجتماعی

آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات عید قربان/ زمان توزیع گوشتها

رئیس معاون توسعه مشارکتهای مردمی در کمیته های اضطراری استان تهران اعلام کرد: این سازمان مایل به دریافت وعده های مردم نوپا استان برای عید قربان است و برنامه امروز را توضیح داد.

به گزارش یومیر محمد دهراوی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری قلبی عروق کرونا در کشور ، اهداهای خیرخواهانه به عید قربان مانند سالهای گذشته انجام نمی شود ، اظهار داشت: بسته بندی و تحویل به خانواده های نیازمند انجام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال با وجود تاج در کشور ، سازمان دامپزشکی روند سالهای گذشته را ممنوع اعلام کرده است: براساس مکاتبات ، مقرر شد خیرین برای رفتن به نذورات عید خود به 21 کشتارگاه صنعتی در استان تهران مراجعه کنند.

رئیس معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته اضطراری استان تهران اضافه کرد: خیرین می توانند پول خود را در حساب کمیته امداد برای قربانی واریز کنند یا به صورت حضوری به کشتارگاه های تبلیغی مراجعه کنند.

دهرویه در ادامه تصریح کرد: گوشت قربانیان در روز عید و روز بعد در بین نیازمندان توزیع می شود: خانواده های تحت حمایت می توانند ضمن احترام به مسافت اجتماعی ، به دفاتر کمیته امداد استان مراجعه کنند تا گوشت قربانی را دریافت کنند.

وی گفت: هموطنان می توانند با تماس با شماره 0217355 و وارد 14 تماس تلفنی با سفارش شماره # 0218877 با استفاده از برنامه بنی خیر (banikheir.ir) و شماره کارت 60379997900002008 در پروژه جمع آوری وعده عید قربان شرکت کنند.

سرپرست معاون کمیته امداد استان تهران برای توسعه مشارکت عمومی گفت: همه دفاتر کمیته امداد در روزهای جمعه باز است. شریک زندگی خود را بشناسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران ، دهرویه اظهار داشت: خیرین سال گذشته 14 میلیارد و 400 میلیون تومان برای اهدای عید قربان جمع آوری کردند. بیشتر باش.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا