اجتماعی

رونمایی از سامانه مدیریت کرونا/ بهره گیری از اطلاعات این سامانه در بیمارستان ها

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به کشف سیستم مدیریت کرونا براساس هوش مصنوعی “My Risk” گفت: “این سیستم به شما توصیه می کند بر اساس اطلاعات شخصی ، سابقه پزشکی و عوامل خطر به پزشک مراجعه کنید.” و خوشبختانه هر شهروند می تواند با مراجعه به این نرم افزار پیش آگهی کند.

به گزارش یومیر ، دکتر. علیرضا زالی امروز شنبه ، هفتم مارس ، در یک کنفرانس مطبوعاتی با افشای سیستم “خطر من” اظهار داشت: “با شیوع کرونا ، ما شاهد افزایش چشمگیری در نسل جوان محققان کشور بودیم ، که بیشتر نتایج آنها در دانش منعکس شد – شرکت های مستقر. “

وی با اشاره به ویژگی های سیستم خطر من برای مدیریت بیماری بیماری کرونا قلب ، گفت: با استفاده از این محصول دانش بنیان ، می توان شواهد و خطرات را تجزیه و تحلیل کرد ، ارزیابی دقیق و دقیق از شرایط بیماران داشت ، بنابراین افراد می توانند به این نرم افزار مراجعه کنند برنامه ای برای برنامه ریزی مداخله پزشکی.

زالی با اشاره به اینکه در طراحی این سیستم از هوش مصنوعی استفاده شده است ، گفت: با استفاده از هوش مصنوعی هرچه اطلاعات بیشتری استخراج شود ، قدرت و دقت هوش مصنوعی بیشتر است.

وی افزود: بنابراین برای طراحی این سیستم ، ما مجبور شدیم مجموعه ای از اطلاعات بیماران در بیمارستان های استان تهران شامل سن ، جنس ، علائم ، یافته های پاراکلینیکی ، تصویربرداری و غیره را بدست آوریم و در نهایت توانستیم بیش از 120،000 اطلاعات در بیمارستانهای تهران برای دستیابی به این موفقیت بزرگ.

رئیس عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در مورد این سیستم توضیح داد: این سیستم که بر اساس اطلاعات شخصی ، سابقه پزشکی و عوامل خطرساز است ، به شما توصیه می کند چه موقع به پزشک مراجعه کنید و خوشبختانه هر شهروند می تواند به این نرم افزار مراجعه کند. پیش بینی در این زمینه

زالی با اشاره به ظرفیت این سیستم برای استفاده از اطلاعات آن در بیمارستان ها ، تأکید کرد: مطابق با این نرم افزار می توانیم تخت بیمارستان های تهران را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه از این سیستم می توان در واکسن ها استفاده کرد و افرادی را که بیشتر در معرض خطر و مرگ و میر هستند شناسایی کرد ، گفت: این سیستم نتیجه 12 ماه تلاش شبانه روزی در ستاد تاج استان است که تهران عضو دانش بنیان است شرکت و معاون پردازش.

زالی گفت تهدید کرونا فرصت هایی را برای استفاده از هوش مصنوعی ، گیرندگان این سیستم ، از افراد و شهروندان تا بالاترین سطوح سازمانی ایجاد کرده است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ، که می گوید استفاده از بیش از 120،000 داده در این سیستم در جهان بی نظیر است ، مورد حمایت اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور و تلاش های دکتر جلیل کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران وی همچنین از بیمارستان های استان تهران برای ارائه اطلاعات مورد نیاز تشکر کرد.

در ادامه این جلسه دکتر کوهپایه زاده همچنین این سیستم را نتیجه یک سال تلاش توصیف کرد و گفت: پیشرفت در راه دانش فنی همیشه یکی از اهداف نظام سلامت و دانشگاه های علوم پزشکی بوده است.

وی با بیان اینکه این سیستم برای کنترل بیماری های دیگر قابل تعمیم است ، یادآور شد: با دانش متخصصان و مهندسان می توان نرم افزار مشابهی را برای مقابله با بیماری هایی مانند دیابت ، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی عروقی و … طراحی کرد تا افراد بتوانند بیماری را شناسایی کنند. شرایط را درک کرده و خطرات کمین شده را درک کنید.

دکتر. نادر توکلی ، معاون رئیس دفتر کرونا تهران ، گفت که با حمایت در سطح دولت می توان به چنین دستاوردهایی دست یافت. “با استفاده از این برنامه هر شخص می تواند سلامت خود را ارزیابی کند و نتایج این سیستم می تواند باشد. همچنین باید از نگرش سازمانی نیز استفاده شود.

طبق گفته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سیستم خطر من پیش بینی دقیق و خاصی از علائم بیماری و احتمال شدت بیماری قبل از بیماری بیماری کرونا قلب را ارائه می دهد.

افراد در معرض خطر من می توانند درصد دقیق آسیب پذیری خود و احتمال بدتر شدن وضعیت آنها در صورت ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب را دریابند و در صورت ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب از علائم احتمالی خود آگاه می شوند. خطر من براساس میزان آسیب پذیری افراد نسبت به محتوای خاص محتوا است.

مجموعه پیش بینی های من از بستری شدن غیرضروری در بیمارستان یا بستری فوری برای گروه های پرخطر جلوگیری می کند.

این سیستم برای همه افراد جامعه رایگان ، قابل دسترسی و قابل استفاده است و استفاده از آن به دور از پیچیدگی نرم افزار است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.Riskman.com از امکانات این سیستم استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا