اقتصادی

راه‌اندازی سامانه رصد ارائه سرویس دسترسی پهن باند به شبکه ملی اطلاعات

معاون وزیر پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به تغییر در دسترسی و نیاز به دسترسی به شبکه پخش خانگی ثابت شبکه ملی اطلاعات ، از فرصت نظارت بر برنامه و کیفیت ارائه این خدمات منزل از طریق سامانه نظارت خبر داد. . .

به گزارش یومیر ، مجید حقی با اشاره به شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و تغییر رویکردها در زمینه تحویل و دریافت خدمات اظهار داشت: به همین منظور در حوزه ارتباطات و خدماتی ثابت که افراد این منطقه نیاز به ارائه و تمرکز دارند کیفیت خدمات ارائه شده ” بود. یکی از مراحل موجود در این زمینه تهیه یک برنامه خدمات شفاف و اطمینان از پاسخگویی اپراتورها به درخواست ها و ارائه خدمات مورد نظر با نرخ مناسب است.

وی توضیح داد: در این زمینه یک پنجره واحد تعریف شده است تا نحوه ارائه خدمات را کنترل کند. “با راه اندازی این سیستم ، مشتریان خدمات معمولی می توانند درخواست های خود را از طریق همین پنجره واحد ارسال کنند و در عین حال ، می توانند تنظیمات را در مکان مورد نظر سرویس انتخاب کنند.” آنها انتخاب می کنند. در عین حال با این سیستم ، مشتریان همچنین می توانند از سیستم اندازه گیری پلاس از طرف دستگاه نظارتی استفاده کنند تا در مورد تاریخچه خدمات مختلف تحویل برای اپراتورهای مختلف مطلع شوند و انتخاب و جهت بهتری داشته باشند. پس از این مرحله ، درخواست مشتری به اپراتور داده می شود و طبق فرم مشخص می شود. گزارش های عملیاتی از اپراتورها دریافت می شود.

معاون اجرایی سازمان تنظیم مقررات رادیو با بیان اینكه ارائه دهندگان خدمات ملزم به پاسخگویی به درخواست ها براساس برنامه مشخص شده هستند ، گفت: زمان همه خدمات مشخص شده است. سرویس.

حقی که با تبلیغ xdslplus.ir به عنوان آدرس اینترنتی این سیستم ، افزود: یكی از مزایای این سیستم تعیین دلیل تأخیر در ارائه خدمات توسط اپراتورها است و از آنجا كه همه درخواست ها از یك سیستم ارسال می شود ، این است. برای ریشه کن کردن مشکلات و کمبودها ممکن است. ” وجود دارد.

وی با اشاره به کاستی های موجود در سرویس های اینترنتی خانگی اظهار داشت: دلیل این رفع مشکلات عدم خدمات به موقع و با کیفیت است ، در حالی که این سرویس پایدارترین و ارزان ترین خدمات در مقایسه با سایر خدمات است و در این حالت مردم. آنها رویکرد خوبی برای استفاده بیشتر از این سرویس دارند و اگر زمان دریافت و کیفیت خدمات مناسب باشد ، مردم از این خدمات استقبال می کنند.

معاون وزیر تنظیم مقررات رادیویی پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه بیشتر شکایات در ارتباطات ثابت موضوع خدمات دایره ای است ، افزود: امیدواریم با یک روش پنجره واحد مشکلات را در این زمینه کاهش دهیم تا رضایت مشتری افزایش یابد “” خدمت می شود

حقی با اشاره به رویکرد وزارت ارتباطات برای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده تصریح کرد: طبق دستور وزیر ارتباطات ، کلیه مشترکین کشور که در کیفیت خدمات ثابت خود مشکلی دارند ، توسط کمیته های ملی و رهبران عمومی ICT کنترل می شوند. . در صورت تعمیر یا تعمیر خط به سرعت انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا