اقتصادی

رضایی: ما طرفدار اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حمایتی به دنبال مسدود کردن اینترنت، تعطیلی و تعطیلی مشاغل اینترنتی نیست، بلکه به دنبال تامین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کار و امنیت است. مردم ایران در فضای مجازی ما طرفدار و خواستار اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

به گزارش یومیر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امشب (چهارشنبه) در تذکری با اشاره به اصل سوم قانون اساسی گفت: نمایندگان تشکیل شدند و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی شد.

وی افزود: به مردم اطمینان می دهیم که مجلس و کمیسیون تلفیق به دنبال محدود کردن آزادی مردم و کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیستند. این طرح قطعا به دنبال انسداد اینترنت، بستن و تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی نیست، بلکه برعکس به دنبال تضمین آزادی، اشتغال و کسب و کار مردم و امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما طرفدار و خواستار اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس و کمیسیون تلفیق آماده شنیدن نظرات کارشناسان در خصوص این طرح هستند، اکنون کلیات این طرح به تصویب رسیده و جزییات آن با خرد جمعی به تصویب می رسد.

وی در پایان از وزیر ارتباطات و اطلاعات خواست تا فکری جدی برای کاهش کیفیت اینترنت در کشور در هفته های اخیر داشته باشند.

به گزارش یومیر، معاون قوانین مجلس روز گذشته (سه شنبه) در نامه ای به رئیس کمیسیون ویژه حمایت از حقوق کاربران، رای روز سه شنبه کمیسیون ویژه و تصویب طرح حمایت را به طور کلی غیرقانونی دانست. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا