اجتماعی

رد شائبه قومی و مذهبی در قتل دو طلبه گنبدی/ انگیزه‌های شخصی محتمل‌ترین گزینه

یومیر/ گلستان معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی در خصوص پرونده قتل دو شهروند گنبدی گفت: هرگونه ادعای قومیتی و مذهبی در این پرونده رد شده است.

مهدی دهرویه در گفت وگو با یومیر، با اشاره به وقوع دو قتل به صورت همزمان در شنبه شب (14 فروردین) در منطقه چایبوین گنبدکاووس، اظهار کرد: وقوع قتل توسط مسئولین امر تایید شده است. مسئولین.

وی افزود: تمامی مراجع انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی با تلاش جدی و با نگاه فنی و دقیق پیگیر پرونده قتل این دو دانشجوی اهل سنت هستند. وی در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و تحت بازجویی مقامات ذیربط قرار دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دشمنان در چنین مواقعی همواره به دنبال تفرقه و تفرقه بین مردم عزیزمان هستند، گفت: بی شک مردم گنبدکاووس به شرارت معاندین و برخی سودجویان واقف هستند. تحقیقات این ادعاها را رد کرده است.

دهروئیه انگیزه های شخصی را محتمل ترین احتمال در قتل این دو دانش آموز گنبدی دانست و ادامه داد: ظهر امروز پس از انجام اقدامات لازم از جمله کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی، اجساد برای تشییع در اختیار خانواده هایشان قرار گرفت تا آنها به خاک سپرده شوند. می شد دفن کرد. . تایید کنید.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ها برای مشخص شدن انگیزه دقیق قاتلان انجام می شود، تصریح کرد: پس از ابلاغ نهایی مسئولان و کارشناسان موضوع، با مردم و رسانه ها تماس گرفته خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای تامین در این شهرستان با اعلام این موضوع گفت: در این جلسه تاکید شد که قاتل این پرونده با جدیت و قاطعیت برخورد می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا