اجتماعی

راه‌اندازی سامانه‌ ثبت مقصد اسکان مسافران با وسایل شخصی؛به‌زودی

رئیس کارگروه فناوری و دولت الکترونیکی ستاد عملیاتی ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا با اشاره به اینکه اقدام ویژه دولت الکترونیکی برای تسریع در الکترونیکی سازی خدمات عمومی آغاز می شود ، گفت: دولت الکترونیکی مسئولیت نظارت بر حسن اجرای برنامه های الکترونیکی را بر عهده گرفت. دولت.

به گزارش یومیر ، احسان محبی نظر وی با اشاره به اینکه عملیات خاص دولت الکترونیکی برای تسریع در دولت الکترونیکی خدمات دولت الکترونیک آغاز می شود ، گفت: “با تصویب 56 امین جلسه ستاد ملی ضد تاج ، ستاد عملیات و کارگروه فناوری و مدیریت الکترونیکی مسئولیت نظارت بر اجرای دولت الکترونیکی. “ما با دستگاههایی سرو کار داریم که در غیاب خدمات گسترده آنها از عملکرد آنها اجتناب می کنند.

وی با بیان اینکه در هنگام شیوع ویروس کرونا و تشکیل پایگاه عملیاتی ، بیش از 500 خدمات الکترونیکی ارائه شده است ، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتکار عمل در این زمینه قدردانی می کند.

محبی نظر یکی از دلایل موفقیت در طرح محدودیت های هوشمند و طرح شهید سلیمانی (گام چهارم در بسیج ملی یا محله محور) را استفاده از ظرفیت فناوری کشور عنوان کرد و گفت: سیستم های مختلف و اتصالات متقابل در دستور کار ستاد ملی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با راه اندازی سیستم معاینه سلامت توسط وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات از سوار شدن به هواپیما ، قطارهای مسافری ، اتوبوس و … از افراد مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب جلوگیری شد ، افزود: تاکنون بیش از 8000 نفر سوار شده اند. “از مردم در حمل و نقل عمومی جلوگیری می شود. در مترو تهران ، خرید بلیط های الکترونیکی همراه با ثبت کد ملی برای رسیدن به این هدف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، رئیس کارگروه پایگاه عملیاتی کرونا در زمینه فناوری و دولت الکترونیکی اظهار داشت: “با کار مشترک پلیس ، وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات ، یک سیستم برای شناسایی مقصد مسافران با وسایل شخصی راه اندازی خواهد شد. “از زندگی در مناطق غیر مجاز تعیین شده توسط پایگاه عملیاتی جلوگیری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا