عمومی

شهدای طلبه مایه افتخار روحانیت هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی شنبه شب در مراسم تجلیل از شهید حسن مختارزاده و جمعی دیگر از شهدای مدرسه عترت قم اظهار داشت: شهدای دانش آموزی همچون شهید مختارزاده مایه افتخار و افتخار هستند. افتخار برای روحانیت

معاون حوزه های علمیه گفت: شهدای روحانیت همواره در خط مقدم احیای دین و ارزش های اسلامی بودند و جان خود را در این راه فدا کردند که بی شک در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مالکی با بیان اینکه جوانان امروز باید ببینند در حوادث اخیر چه اتفاقی افتاده و باید جبهه حق و باطل را بشناسند، تصریح کرد: در این راستا جوانان امروزی چه اتفاقی افتاده است. آنچه مسلم است دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل جبهه حق و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

در حوادث اخیر دشمنان تمام ظرفیت خود را به میدان آوردند تا به انقلاب اسلامی آسیب بزنند

وی تصریح کرد: در حوادث اخیر دشمنان تمام توان خود را به میدان آوردند تا به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی لطمه بزنند اما به فضل الهی کاری از پیش نمی برند.

معاون حوزه های علمیه، انتقادات نسبت به کاستی ها و همچنین ضعف دستگاه ها را امری اجتناب ناپذیر و طبیعی عنوان کرد و افزود: وقتی صحبت از اصل نظام جمهوری اسلامی و ارزش های دینی و مرجعیت می شود. فقیه که از بنیاد کوچک خون بیش از 300 هزار شهید بر زمین ریخته شده است، برای حفظ و حراست از آن باید در مقابل دشمنان ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین مالکی افزود: شهدای والامقام مانند شهید مطهری و شهید بهشتی هیچ گاه در مقابل استکبار شکست نخوردند و در مقابل آنها ایستادند.

معاون حوزه های علمیه گفت: امروز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و طلاب و روحانیون این حوزه باید گوش به فرمان ولایت باشند.

وی گفت: روحانیت این روزها به دلیل نفوذ و نقش مهمی که در جامعه داشته است مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است و این نقش و نفوذ روحانیت را در جامعه ثابت می کند.

دکمه بازگشت به بالا