فرهنگ و هنر

برگزاری همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب

یومیر/گلستان دستیار استاندار گلستان در امور اقوام و مذاهب از برگزاری همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی و تمدن نوین اسلامی در مرحله دوم انقلاب توسط استان گلستان خبر داد.

دکتر. حسن بیارجمندی در دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد مقاومت اسلامی که در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، با اشاره به نقش محوری که اندیشه و فرهنگ در تقریب مذاهب اسلامی در مدرسه ایفا می کند. شهید سلیمانی تصریح کرد: همه دیدیم که این مکتب مترقی است و از دل دین نشأت می گیرد مفسر اسلام چگونه بینی دشمنان اسلام را می مالید؟

وی از برگزاری همایش ملی تقریب به مذاهب اسلامی و ساخت تمدن نوین اسلامی در مرحله دوم انقلاب به همت دانشگاه امام حسین علیه السلام و به میزبانی استان گلستان خبر داد و افزود: الحاق فرهنگی که با همکاری معاونت دانش و پژوهش سپاه نینوا و استانداری گلستان انجام شد به پایان رسید، برنامه های فرهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط تحت عنوان و محورهای این همایش ملی برگزار می شود.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه در سالروز مقاومت اسلامی از افراد برجسته جبهه مقاومت به استان گلستان دعوت شده است، ادامه داد: همایش تقریب و مقاومت اسلامی در محل شهید سلیمانی برگزار می شود. مدرسه در رشته با کنفرانس ملی فوق الذکر.

بیارجمندی با بیان اینکه دو همایش اصلی روز مقاومت 3 مرداد در گرگان و گنبدکاووس برگزار می شود، تصریح کرد: برنامه های دیگری نیز در هفت شهر دیگر تحت عنوان تقریب و مقاومت اسلامی در مدرسه و مدرسه شهید سلیمانی برگزار می شود. . بر اساس محورهای آن

به گزارش یومیر، در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیر کل تبلیغات اسلامی و مدیرکل سیاسی استانداری گلستان نیز حضور داشتند و بر آمادگی استان گلستان برای میزبانی از این همایش تاکید کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا