عمومی

رئیس بانک مرکزی هدف‌گذاری تورم را تبیین کرد

گزارش, اطلاعات, شبکه های, اخبار و غیره.

به نقل از ایرنا متن حافظه که در روز جمعه انتشار نتایج ، به شرح زیر است:

۱ – ریشه تورم بالا ، به عنوان گره اصلی اقتصاد کشور طی چند دهه., این حق مالی و پولی کسری بودجه و وابستگی مداوم در پولی کاهش رشد اقتصادی شده است.

۲ – دوره وفور ثروت, ارز, دولت, توسعه, به, بودجه, منابع بر اساس ارز و سرکوب تورم درگیر با بازار ارز و افزایش عرضه کمک به واردات روی آورده افت درآمد ارز خارجی را به روش مستقیم و غیر مستقیم به منابع بانکی است که اتخاذ.

این روش نه تنها با دوام, اما بسیاری از مشکلات, تجزیه و تحلیل منابع از جمله ارز و ضعیف تولید ملی و نوسانات شدید در چرخه تجاری به دنبال.

۳ – پس از تغییر در سیاست خارجی ارز ، مالی و مالی کشور, همراه با انباشت منابع لازم برای تداوم سیاست کنترل و ثبات سازی در بازار ارز که از دو سال پیش شروع می شود با طراحی و توسعه ابزار و عامل سیاست جدیدپولی ، امروز بانک مرکزی آماده شده است که سیاست “تورم هدف” به اجرا در جهان است.

۴ – در قالب این سیاست قطب نما, رئیس سیاست های مالی و ارزی بانک مرکزی “تورم هدف” آن را دریافت کنید. از ابزار مدیریت سود در بازار آزاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به عنوان در حال حاضر گفت: سیاست نرخ بهره در کوتاه مدت دالان نرخ بهره در بازار آزاد یک هدف میانی برای تحقق این هدف خواهد بود.

۵ – موفقیت و اثربخشی این سیاست بستگی به اقدام دولت منتشر شد سریع دولت وام جبران کسری بودجه طرف ضدسیکلی خارج از بودجه و البته تلاش بیشتر برای کاهش کسری بودجه.

دکمه بازگشت به بالا