اقتصادی

نیاز به تبدیل از سهام شرکتهای مرتبط با بانک به بورس کالا

در یادداشتی ، استاندار بانک مرکزی در مورد وام دادن به مشاغل متاثر از تاج ، لزوم صدور سهام بانکی-شرکت در بورس کالا و صدور توضیح توضیح داد. مسئولیت

یومیر گفت عبدالناصر همتی در این مورد سه نکته زیر را ذکر کرد:

وی ادامه داد: “در تحقق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با كرونا ، این بانك تاكنون بالغ بر 19.3 هزار میلیارد تومان وام مسكن پرداخت كرده است و منابع لازم را برای اجرای بخش دوم برنامه و پرداخت 12٪ از خانه ها در مشاغل و واحدهای بد. ما Corona را می بینیم.

با توجه به محبوبیت بازار سرمایه ، تأمین کالاهای دولتی و شرکت ها و بانک ها و تکمیل شرکت های دارای لیست عرضه برای تعادل عرضه و تقاضا و گسترش بازار مالی ضروری است. در اجرای قوانین کاهش مشاغل مشترک بانکها ، من دستورالعملی در رابطه با الزام واگذاری سهام شرکتهای معامله شده با بانکها به بورس صادر کردم. روش و عملکرد بانکها شاخص مهمی در ارزیابی عملکرد بانکهای حاکم در راستای سیاست دولت است.

از نظر هزینه های دولت ، به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و فرآورده های نفتی ، می خواهم برای بار دوم تأکید کنم که در شرایط اقتصادی فعلی ، کشورها ، تهیه اوراق بهادار مالی موثرترین روش برای افزایش کسری و حمایت از پول در برابر پول و تورم است. بانک مرکزی برای سرمایه گذاری در بازارهای نوظهور برای کمک به رشد دولت و کشور آماده است.

با انتشار اوراق قرضه ، دولت نه تنها می تواند نیازهای خود را برآورده کند ، بلکه به تعمیق بحران بدهی و بهبود ترازنامه بانکها نیز کمک می کند و کنترل بیشتری به بانک های مرکزی می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد عرضه “با بدهی کم دولت به معیارهای جهانی و روندهای آینده در نرخ بهره واقعی و عملیاتی و رشد اقتصادی ، دولت راه درست را برای بهره برداری از آن طی کرده است.” این ابزارها “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا