ورزشی

دولت سیزدهم تورم بالای ۵۰ درصد را به ۴۰ درصد کاهش داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، به همت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، جلسه بصیرتی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان خراسان جنوبی در مسجد امام موسی کاظم(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی در این دیدار گفت: امروز ایران اسلامی رویا را از دشمنان گرفته است و انتظار دارد جمهوری اسلامی مسیر مذاکره را کامل کند و آمریکایی ها مشکلات خود را حل کنند. با یک سیستم استراتژی داخلی و بدون مذاکره.» آنها مشکل دارند.

محمد نوفرستی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در معرض جدی ترین تهدیدها قرار گرفته است و دشمنان می ترسند ایران الگوی مقاومت در برابر کاربردی ترین ابزار کنونی دشمنان یعنی تحریم های اقتصادی شود.

وی گفت: تحریم ها کاربردی ترین ابزار امروز دنیا علیه یک کشور و یک ملت است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی افزود: اگر جمهوری اسلامی بتواند با شعاری غیر از میز مذاکره مشکلات خود را حل کند در تفکر بین المللی به الگوی مقاومت تبدیل می شود و این خطرناک است. برای ایالات متحده.”

نوفرستی تصریح کرد: ایران اسلامی رویا را از چشم دشمن ربوده و دشمنی دشمنان دوچندان شده است، به همین دلیل در معرض تحریم های گسترده هستیم و باید برای عبور از این شکاف سخت برنامه داشته باشیم.

وی گفت: مذاکرات هسته ای روال سابق را ندارد. زیرا تحولات جدید مولفه های جدیدی ایجاد کرده است و آمریکایی ها از ما انتظار دارند که بازار انرژی را کنترل کنیم و حتی در ارزیابی این مولفه ها به آنها کمک کنیم.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید شرایط اقتصادی کنونی کشور مدیریت شود، گفت: اقتصاد کشور نیازمند یک عملیات اساسی است و شاخص تورم هم اکنون 40 درصد است. قبل از آن 50٪ بود.”

نوفرستی گفت: تحلیلگران بین المللی معتقدند که شاخص تورم در ایران رو به کاهش است و تا پایان امسال به 30 درصد خواهد رسید که افزایش تورم بود.

وی با بیان اینکه جراحی اقتصادی نیاز به زمان دارد، افزود: البته در این مسیر نیازمند ایجاد آرامش در افکار عمومی هستیم.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی تصریح کرد: هیچ دولتی با نظارت نمی تواند تورم مورد انتظار را رفع و کنترل کند و این امر مستلزم کنترل افکار عمومی است.

نوفرستی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی عده ای به جای کمک به دولت سنگ اندازی می کنند و با کارشناسی بی اندازه دولت سیزدهم را تضعیف می کنند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا