عمومی

دعوت از گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمانی شوشتر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نوآر کلانتری در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: همه نیروهای جهادی و افرادی که توانایی کمک به بیماران بیماری کرونا را دارند باید به معاونت علوم پزشکی شوشتر ارجاع شوند.

وی افزود: در چند روز گذشته 20 پرستار از بیمارستان الهادی آنها با کمک کادر پزشکی در بیمارستان خاتم الانبیا went رفتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه دو بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا شب گذشته در شوشتر درگذشت اظهار داشت: ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیا در حال اتمام است.

کلانتری با اشاره به اینکه از دو روز قبل درمان سرپایی بیماران بیماری کرونا در شوشتر آغاز شد گفت: کمبود خرید در ایام عید باعث افزایش تعداد بیماران بیماری کرونا در این شهرستان می شود.

وی افزود: مراجعات سرپایی در بیمارستان خاتم الانبیا 3 برابر شده و پذیرش دو برابر شده است. لالی بسیاری از بیماران به این بیمارستان ارجاع شدند که تحت معالجه یا بستری قرار گرفتند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شوشتر و متذکر می شود که 150 تست PC در روز R وی گفت: در شوشتر انجام می شود ، وی گفت: از این 150 آزمایش ، 50٪ آنها مثبت هستند و بیشتر تخت ها از نوع تاج انگلیسی هستند.

کلانتری در مورد وضعیت فعلی شهر که مانند قله کرونا در جولای گذشته است ، گفت: از مردم خواسته می شود از جمع شدن و استفاده همزمان از دو ماسک جراحی خودداری کنند تا شاهد مرگ بیشتر نباشیم: “

دکمه بازگشت به بالا