ورزشی

آخرین وضعیت درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اشکان اردیبهشت در گفتگو با خبرنگار آنلاین تأکید کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی علاوه بر مهرداد مینا وی همچنین از وضعیت علی انصاریان پیروی می کند ، وی گفت: علی انصاریان نیز در ICU بستری است. البته اشباع اکسیژن خون شریانی وی خوب است و روند درمان نیز به خوبی در حال انجام است.

وی گفت: درمان دارویی کرونا مربوط به علی انصاریان طبق استانداردها مدیریت می کند. فدراسیون پزشکی ورزشی نیز روزانه وضعیت وی را کنترل می کند. قطعاً امروز حضور در طول شرایط علی ما می خواهیم همراه انصاریان و روند درمان او باشیم.

سرپرست دبیر انجمن پزشکی ورزشی همچنین در مورد وضعیت مهرداد صحبت کرد مینا وی توضیح داد و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدا وضعیت این پیشکسوت فوتبال را در کشور پیگیری می کند. با دستور وزیر ورزش این موضوع با جدیت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: شب گذشته با مراجعه به بیمارستانی که مهرداد در آن بستری شد مینا، وضعیت پزشکی وی از پزشکان درمان او ما پرسیدیم. شرایط مهرداد مینا نسبت به روز قبل پایدارتر شده است ، اما با این وجود برای پیگیری روند بهبود بهتر و سریعتر به مراقبت های ویژه پزشکی نیاز دارد.

ممکن است با تأکید بر آن مربوط به درمان مهرداد مینا از پزشکان .اذق وی خاطرنشان کرد: این کشور مشاوره پزشکی لازم را دریافت خواهد کرد. مربوط به پزشکان می توانند در مورد وضعیت دقیق وی بهتر اظهارنظر کنند ، اما فدراسیون پزشکی ورزشی نحوه درمان وی و همچنین علی انصاریان را با توجه به مأموریت وی پیگیری می کند.

سرپرست دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و تأکید می کند که کرونا یک وضعیت غیرقابل پیش بینی است دماغ وی گفت: “به طور کلی ، ویروس به طور غیر قابل پیش بینی کار می کند ، بنابراین افراد آلوده شرایط مختلفی دارند.” حتی در مورد بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند ، سیر بالینی بیماری کاملاً متفاوت است به این دلیل مربوط به مهرداد مینا و درباره علی انصاریان و روند درمانی آنها نمی توان اظهارنظر کرد. فدراسیون پزشکی ورزشی ، اما روزانه و به صورت حضوری یا در غیاب پزشکان آنها پیگیری خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا