عمومی

چند طرح درمانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در سیرجان افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قاسم جان بابایی صبح روز یکشنبه از بخشهای مختلف از جمله بخشهای تاج در بیمارستان امام رضا (در باره) و شهید غرضی به دلیل تاجگذاری جماعت از سیرجان دیدن کرد و سپس بدون برگزاری مراسم رسمی آه تو سی شما بخش کرونا با هزینه 200 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین و دانشکده پزشکی با ظرفیت 18 تخت بیمارستان ، بخش آن آه تو سی شما کودکان با ظرفیت 13 تختخواب و بهای 130 میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و گروه شیمی درمانی با ظرفیت هشت تختخواب و بهای 20 میلیارد ریال از اعتبارات به اداره پزشکی شهرستان سیرجان افتتاح و تنظیم شدند در عملیات.

در حاشیه این ابتکارات ، جان بابایی گفت: “امروز به خاطر شهادت امام حسن عسکری (در باره) و وضعیت کرونا من نمی خواستم افتتاح رسمی انجام شود ، اما این بخشها فعالیت خود را آغاز کردند و من توصیه می کنم که به دلیل وضعیت بد کرونا ، مراسم افتتاحیه یا شروع عملیات اجرایی پروژه ها به همین ترتیب برگزار شود و بدون جمعیت.

وی افزود: متأسفانه وضعیت بحرانی در شهرهای کرمان ، سیرجان و رفسنجان باعث حضور من در استان شد و آنچه در مرحله اول مهم است رعایت خود مردم است که می تواند شیوع بیماری را کاهش دهد.

معاون نخست وزیر گفت: 140 بیمار بیماری کرونا باید در شهر 300 هزار نفری سیرجان بستری شوند. قبل از آن بسیاری از افراد به طور قطع ویروس دارند و در جامعه در حال گردش است و وضعیت را بحرانی تر می کند ، بنابراین برای متوقف کردن چرخه بیماری ، این افراد باید از هر طریق ممکن شناسایی و قرنطینه شوند و دیگران نیز باید کل نظم را رعایت کنند. العمل آره به بهداشت توجه کنید و در صورت لزوم در مراکز درمانی 16 ساعته ای که برای این منظور آماده شده اند قرنطینه شوید.

جان بابایی تأکید کرد که باید از تشریفات و اجتماعات دور باشد امی برای ماندن در خانه و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله ها و دستورات اجتماعی العمل آره در غیر این صورت سلامتی می تواند وضعیت را عادی کند درست است مشکلات درمانی و مشکلات یادگیری کافی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان همچنین گفت: در حال حاضر کمبود وجود دارد ی نه ، ما مسئولیت داریم ، اما دستور را دنبال می کنیم العمل این یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که مردم باید به آن کمک کنند.

رشیدی گفت: اکنون قابلیت ها آماده است و در صورت بدتر شدن شرایط مجبور خواهیم شد. کنوانسیون ها تجهیزات و رسیدن به ظرفیت این مراکز. امیدواریم با همکاری مردم به این مرحله نرسیم و در حال حاضر کمبود دارو نداریم.

حسن نصرالله پور ، معاون خرید و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی سیرجان نیز گفت: آه تو سی شما بخش کرونا با هزینه 200 میلیارد ریال از محل کمک های خیریه و دانشکده پزشکی با ظرفیت 18 تخت بیمارستانی ، بخش یک آه تو سی شما کودکان با ظرفیت 13 تختخواب و قیمت 130 میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و گروه شیمی درمانی با ظرفیت هشت تختخواب و قیمت 20 میلیارد ریال از اعتبارات به اداره پزشکی شهرستان سیرجان افتتاح و تنظیم شدند در عملیات.

دکمه بازگشت به بالا