حوادث

دستگیری قاچاقچیان حشیش در فارس

یومیر / فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری دو قاچاقچی حشیش در یکی از مسیرهای مواصلاتی شیراز خبر داد.

سردار رهامبخش حبیبی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از قاچاق مواد مخدر به قاچاقچیان به استان و شیراز جهت مبارزه با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان فارس و انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند. شهر

به گزارش یومیر ، به نقل از پلیس فارس ، حبیبی با بیان اینکه این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مأموران به محور “سروستان – شیراز” اعزام شدند و برای کنترل وسایل نقلیه ملموس و نامحسوس اقدام کردند ، افزود: سرانجام مأموران سو a ظن به وانت نیسان را فرستادند و برای تحقیقات بیشتر متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 462 کیلوگرم حشیش کشف ، 2 سوداگر مواد مخدر دستگیر و برای محاکمه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

حبیبی تاکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ به ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین در مراسم غبارروبی در گلزار شهدا که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد ، گفت: شهدای سوم خرداد با خدا معامله کردند و اجر خود را از درگاه خداوند خواستند.

حبیبی با بیان اینکه سوم خرداد فرصتی برای اتصال خاطرات پر افتخار و ارزشمند شهدا به نسل حاضر در جامعه و آینده سازان سرزمین است ، افزود: این اتفاق به فضل الهی رخ داد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پرسنل پلیس برای برقراری دستورات امنیتی جان خود را از دست می دهند و همه دستگاه ها به ویژه مردم باید با رعایت قانون و نظم در این زمینه با ما همکاری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا