اجتماعی

دستور رییس بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت از محلات حاشیه چابهار

در حاشیه بازدید از مناطق محروم در حومه چابهار ، رئیس صندوق مستضعفان اعلام کرد: علاوه بر تأمین 20 میلیارد تن برای تأمین برق این مناطق ، این صندوق برای خرید وسایل نقلیه مکانیزه برای واگذاری هزینه پرداخت می کند. زباله ها از این مناطق و ایجاد مراکز آموزشی (مدارس) و مراکز بهداشتی. مراکز جامع سلامت).

به گزارش یومیر سید پرویز فتاح در سفر خود به عثمان آباد ، میرآباد و برخی مناطق دیگر چابهار اظهار داشت: “با توجه به اینکه ساکنان این مناطق و حومه چابهار با مشکلات برق روبرو هستند ، از این مناطق بازدید کرده و با مقامات این منطقه مذاکره کنید.” صندوق مستضعفان تأمین برق در حومه چابهار را پرداخت کرد.

رئیس صندوق محرومان افزود: در این راستا مقرر شد صندوق محرومان 20 میلیارد تومان در اختیار مسئولان منطقه چابهار قرار دهند تا تأمین اعتبار برق این مناطق تأمین شود.

وی همچنین به ضرورت سلامتی در این مناطق و بازسازی مناطق حومه چابهار اشاره کرد. وی گفت: صندوق افراد محروم هزینه خرید 10 دستگاه زباله مکانیزه مکانیزه را هزینه خواهد کرد ، بنابراین هیچگونه مانع دیگری برای تمیز کردن این حومه ها و تمام زباله های انباشته شده در آن مناطق وجود ندارد. مرخص شده است

فتاح در ادامه با اعلام بودجه برای احداث مراکز جامع بهداشتی مورد نیاز در حومه چابهار اظهار داشت: طبق گفته مسئولان این منطقه ، بنیاد مستضعفین مسئولیت ساخت مراکز جامع سلامت را بر عهده خواهد داشت و این مراکز فراهم خواهد شد. به مقامات بهداشتی پس از ساخت و ساز. ” قرار است تجهیزات و پرسنل پزشکی این مراکز برای این مراکز فراهم شود.

وی در جریان این بازدید ، به بنیاد مستضعفین دستور داد تا مدارس را در این حومه ها بنا به تعداد مقامات این منطقه احداث کنند.

با توجه به روابط عمومی صندوق محرومیت ، در پایان بازدید مقرر شد صندوق محرومان سیمان مورد نیاز برای بازسازی حومه شهر چابهار را بصورت رایگان تأمین کنند و این سیمان به بنیاد مسکن اسلامی تحویل داده شود. انقلاب
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا