عمومی

دستور فرمانده کل سپاه برای افزایش امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل و برف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر،

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی تداوم بارش برف و باران در کشور و تداوم مشکلات مردم در برخی مناطق، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی و رئیس روابط عمومی سپاه، جلسه ای را برای بررسی وضعیت استان ها برگزار کرد. که در برابر این پدیده ایستاده اند و عملیات امدادی و خدماتی را ارزیابی می کنند. حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و دستور وی به یگان‌های سپاه و بسیج برای افزایش خدمات و کمک‌های سپاه و نیروهای بسیج در این منطقه اعلام شد.
وی گفت: استان های متاثر از فعالیت سامانه بارشی در چند روز اخیر شاهد حوادثی از جمله بسته شدن بسیاری از راه ها و جاده های مواصلاتی، مه گرفتگی، لغزندگی جاده ها، سیل و سیلاب بوده که از همان ساعات اولیه مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است. و ساکنان مناطق برف‌زده و سیلاب‌ها، نیروها و توانمندی‌های سپاه و بسیج در مناطقی که در وضعیت اضطراری قرار داشتند برای انجام عملیات امداد و نجات وارد محل شدند.
سردار شریف افزود: با تلاش یگان های اورژانس و مهندسی قرارگاه سپاه در مدینه منوره، بحمدالله نسبت به رفع مشکلات ناشی از سیل در منطقه میناب کشور اقدام فوری و موثری انجام شده است. سردار سرلشکر حسین سلامی، مسئول قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و روسای سپاه استان درگیر چالش‌های ناشی از برف، باران و سیل با هماهنگی سایر اورژانس‌ها؛ با جدیت به مساعدت در بازگشایی ادامه دهید. راه ها و ارتباطات در مناطق روستایی و همچنین اسکان مردم در مناطق امن و امن و همچنین تامین نیازهای بهداشتی، تغذیه، پوشاک و گرمایش آنها.

دکمه بازگشت به بالا