حوادث

آغاز توزیع یک میلیون بسته افطاری ساده توسط بنیاد مستضعفان

آفتابنیوز :

سید پرویز فتاح حاشیه بازدید از اجرای طرح توزیع یک میلیون بسته سریع و آسان که با تلاش این بنیاد در حال اجرا است گفت: بنیاد با هماهنگی ستاد ملی برای کمک به کامل یک میلیون بسته برای افطار توزیع در این منطقه در سه ماهه تهران, در تهران و مناطق عقب مانده آماده کرده است و امروز تحویل سریع بسته است برای شروع.

بنیاد قوی, جشن, در سال گذشته, رهبر, طرح, چون, ساده, او گفت: یک میلیون بسته افطاری تهیه شده توسط کمیته امداد ، بهزیستی و…. اهدا کنندگان و غیره. افراد گروه جهاد و توزیع شده است و آن است که یک میلیون بسته تا پایان ماه رمضان تحویل داده خواهد شد.

در آغاز توزیع یک میلیون بسته سریع و آسان روی پایه

وی با بیان اینکه توزیع این بسته با توجه در روز منتسب به O و ابوالایتام کار افزود: امروز در این روز که او اولین محموله این طرح شامل ۲۰۰ هزار بسته در افطار توزیع شده است از فردا روزانه صد هزار بسته به منطقه و زیبا اتومبیل در تهران و, تهران و مناطق محروم کشور توزیع خواهد شد.

فتاح با اشاره به هزینه برای آماده کردن هر بسته مردان, گفت, بسته بندی, محصول, کارخانه, لبنی آشامیدنی و متعلق به بنیاد آماده سازی و قیمت تهیه هر پکیج در بازار آزاد بیش از این مقدار است.

این بنیاد در ادامه با اشاره به مشارکت بنیاد مشکلات طراحی و همدلی صادقانه گفت: اول ماه رمضان اعلام کنیم که بنیاد با تخصیص ۱۰۰ میلیارد دلار., آماده سازی و تحویل ۵۰۰ هزار بسته مواد غذایی مانند آن است و خوشبختانه امروز ما می تواند اعلام کند که آخرین بسته این طرح در سراسر کشور توزیع شده است.

وی با اشاره به اجازه رهبر انقلاب برای کمک به حداکثر بنیاد از قطعات آسیب دیده از تاج او گفت: ما هیچ آسمانی به مردم به هر میزان که ما می توانیم مظلوم و درمانده به خدمت و ما البته این کمک محدود به ماه رمضان, و, تاج, اما ما پساکرونا همچنین جهت دولت و در خدمت مردم خواهیم بود.

فتاح در ادامه با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا, تا به امروز, استاندارد کمکهای نقدی و آنها اعطای پایه و ۷۰۰ میلیون دلار رسیده و ۳۲۵ میلیارد دلار به عنوان تسهیلات قرض الحسنه برای بخشی از الگوریتم ژنتیک اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: ما طی چند روز گذشته همچنین با تخصیص بیش از ۸۳ میلیارد تومان برای ۱۶۶ هزار نفر از کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، ۵۰۰ هزار تومان اصلی ما در زمان.

بنیاد در پایان تاکید: بنیاد به عنوان نام نشان می دهد مردم است و ما در تلاش هستیم تا این مهم جامعه عمل بپوشانیم.

دکمه بازگشت به بالا