فرهنگ و هنر

درمان جلال مقامی از سوی صندوق اعتباری هنر پیگیری می‌شود

صندوق اعتباری هنر از پیگیری روند درمان جلال مگی بازیکن پیشکسوت دوبل کشورمان خبر داد.

به گزارش یومیر، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی روز دوشنبه 12 مردادماه در گفت و گوی تلفنی از جلال مگی، صداپیشه و گوینده پیشکسوت کشور درباره وضعیت این هنرمند جویا شد.

در این گفتگو که با سلام و احوالپرسی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، گفت: هنرمندانی چون شما یکی از سرمایه های ماندگار کشور هستند که در طول سالیان متمادی فعالیت هایی در عرصه هنر داشته اند. فرهنگ و هنر و با تلاش فراوان خاطراتی ماندگار از خود به یادگار گذاشته اند. شما روی چندین نسل تاثیر گذاشته اید. بی شک تجلیل از معلمان پیشکسوت یکی از مهم ترین رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پوراحمدی افزود: در صندوق اعتباری هنر نیز در حال راه اندازی واحد نام های هنری هستیم و نظارت ویژه ای بر سلامت و معیشت سالمندان در حوزه فرهنگ و هنر داریم و خوشبختانه اتفاقات خوبی در این راستا در حال رخ دادن است. اما می دانیم که این اقدامات در برابر شأن و منزلت شما حداقلی است.

جلال مگی با قدردانی از تماس مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از وضعیت سلامت و روند درمان خود گفت.

در این زمینه بخوانید:

جلال مگی: زمان مانند رعد و برق می گذرد، پس قدر آن را بدانید

جلال مزی یکی از اعضای صندوق اعتباری هنر است که تحت پوشش طرح تکریم، بیمه درمان تکمیلی و سایر صندوق‌ها قرار دارد. همچنین مقرر شد مسائل مربوط به درمان این هنرمند سرشناس به صورت ویژه توسط بنیاد پیگیری شود.

رفعت هاشم پور همسر جلال مگی نیز از جمله هنرمندانی بود که نشان درجه یک هنری را دریافت کرد که طرح افتخارات صندوق اعتباری هنر تحت پوشش قرار گرفت. او در اسفند 1400 بر اثر کهولت سن درگذشت.

در این مورد بیشتر بخوانید:

جلال مگی: همسر و همکار دلسوزم را از دست دادم

بر اساس این گزارش، همزمان با سالروز تولد جلال مغی بدلکار و مجری پیشکسوت کشورمان طی تماسی با وی ضمن تبریک به این مناسبت جویای حال این هنرمند شد. شرکت داشتن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا