عمومی

خیریتی دیگر برای مهدی طارمی!

تصمیم دراگان اسکوچیچ غیرقابل پیش بینی نبود! یعنی ممکن بود حتی بعد از توئیت مهدی طارمی در لیست جدید تیم ملی نامی از مهدی طارمی نداشته باشد. تصمیمی که انگار در این مرحله اشتباه بود. بله، اما در دنیای حرفه ای درست است! توجه داشته باشید که می گویم در دنیای فوتبال حرفه ای!
این یک ساختار است و تعریف شده است. جایگاه سرمربیان در تیم های ملی و باشگاهی.
حالا اتفاقی افتاده و اسکوچیچ تصمیم گرفته روی نام مهدی طارمی خط قرمز پررنگ بکشد، فضای مجازی پر از اظهار نظر است، چه کسانی باید از تیم ملی بروند، عده دیگری هم هستند که از همان روز برای طارمی شمشیر کشیده اند و از ملی پوشان دفاع می کنند. سرمربی تیم طبق دسته دوم، سرمربی تیم ملی باید سمت سرمربیگری خود را حفظ کند و هیچ بازیکنی حق ندارد جلوی سرمربی بایستد.
بسیاری از کامنت ها دارای بار عاطفی و بسیاری از نظرات دارای بار احساسی هستند. برخی منطقی نظر می دهند و کسانی هم هستند که ماجرا را به مشکلات باشگاه و آبی و قرمز ربط می دهند. به صفحه اینستاگرام اسکوچیچ! داستان او را داریم، از لیونل مسی گرفته تا مجری برنامه قرعه کشی جام جهانی و بسیاری دیگر. برو خودت ببین چی ننوشته اند! به هم فحش و توهین نکنیم. مهدی ستاره مقبول است; شما می گویید اسکوچیچ در حد تیم ملی ایران نیست! .

251 251

دکمه بازگشت به بالا