ورزشی

بحث تبانی ارتباطی به طارمی و پورتو ندارد/ هیچ اتفاقی نیفتاده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سوال ارجاع پرونده بازی پورتو – کیف پول در هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال در روزهای اخیر جنجال زیادی را در کمیته انضباطی فدراسیون پرتغال به پا کرده است. این دیدار با نتیجه 7 بر صفر به پایان رسید و دو بازیکن ایرانی حضور داشتند: مهدی طارمی مهاجم پورتو که سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. با این حال پیام نیاز به دروازه دارد ممنوع کرده است کیف پول با 7 گل نتوانست کاری انجام دهد.

این نتیجه منجر به شک به امکان هماهنگی در آن شد همخوانی داشتن فرم و کمیته انضباطی فدراسیون پرتغال برای بررسی بیشتر موضوع.

این در حالی است که برخی رسانه های ایرانی مدعی شدند که اتهام همکاری به مهدی طارمی و تیم پورتو است و مهاجم تیم ملی ایران که عملکرد درخشانی در این دیدار داشت نیز قابل بازجویی است.

این در حالی است که بحث همکاری یا عدم کار گروهی مطرح می شود کیف پول آنچه که حساسیت لیگ پرتغال را به دنبال داشته است، ربطی به پورتو و حتی بازیکنان دو تیم از جمله طارمی و نیاز ندارد.

“فرانسیسکو صبح“خبرنگار روزنامه”اوجوگووی در این خصوص به خبرنگار آنلاین گفت: کمیته انضباطی در حال بررسی است که آیاپائولو سرجیو“مربی ورزشی کیف پول اینکه آیا یک تیم ضعیف عمداً از اصطلاحی که استفاده می کردند استفاده کرده است یا نه.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سوال مربوط به طارمی و نیازمندان است؟ تکرار شد: اصلا. بازیکنان نقشی در این امر ندارند. من شدیداً معتقدم که هیچ کس در این مورد مهم نیست، چون هیچ اتفاقی نیفتاده است. این فقط یک تصادف است.

قرار شده کمیته انضباطی فدراسیون پرتغال در نظر دارد به اتفاقات این بازی رسیدگی کند. پائولو سرجیو مشاور اصلی کیف پول معلوم می شود او در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را بازی نداده و کمتر استفاده شده از جمله پیام اضطراری را ارسال کرده است.

این حساسیت به دلیل حضور پورتو در میدان قهرمانی و نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی افزایش یافت و خبرنگار پرتغالی در ادامه در این باره توضیح داد: مشکل این بود که کیف پول بازیکنان زیادی بودند که در صورت دریافت کارت زرد مقابل پورتو در خطر شکست بازی بعدی قرار داشتند. مقابل تیم هایی که تقریبا در یک سطح هستند. بعد مربی کیف پول او تصمیم گرفت برخی از بازیکنانی را که در ترکیب اصلی بودند و به آنها بازی نداده اند، نجات دهد.”

به گزارش خبرنگار آنلاین، این بحث به مهدی طارمی گره خورد زیرا «سرجیو Conceiç .oسرمربی پورتو در نشست خبری دیروز خود در ادامه به سوالی مبنی بر همکاری مخفیانه پاسخ داد و موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع داد، درباره مهدی طارمی گفت و گو کرد و بازی قبلی در پورتو را قضاوت کرد.

و اول زیر خط کشیده شد به بردار بحث مخفی شرم بیاورید در زمان بازی من، داورانی بودند که به بازیکنان واکنش نشان می دادند، اما حالا مثل بازی مقابل فحش می دهند. براگا اتفاق افتاد. قاضی طارمی را کلاهبردار و کلاهبردار به معنای واقعی کلمه خواند.»

دکمه بازگشت به بالا