ورزشی

پاسخ AFC به شکایت الهلال و النصر/ همه کشورها قوانین را می‌دانستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید کرد که پس از تصمیم برای از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان در دوحه ، طبق قوانینی که به همه کشورها اطلاع داده شده است ، وظایف خود را انجام می دهد.

یکی از اعضای کمیته حقوقی AFC به Core گفت: “همه باید بدانند که AFC تلاش زیادی برای ادامه لیگ قهرمانان AFC انجام داده است.”

وی ادامه داد: بسیاری از جلسات قبل از تصمیم گیری است. جیری قوانین جدید ویروس کرونا برای از سرگیری مسابقات تصویب شد.

عضو حقوقی AFC گفت: نمایندگان فدراسیون های ملی عربستان سعودی ، ایران ، عراق ، امارات متحده عربی ، قطر و ازبکستان در این جلسه حضور داشتند و فدراسیون ها در مورد قوانین جدید توافق کردند.

وی افزود: ما یک کمیته ویژه هستیم آه تو ما یک تیم برای پیگیری و رسیدگی به موارد اضطراری مربوط به ویروس کرونا تشکیل داده ایم و کمیته در تلاش است تا تمام مواردی را که باشگاه ها به دلیل بیماری همه گیر با آن روبرو هستند ، برطرف کند.

یکی از اعضای کمیته حقوقی AFC در مورد اعتراض چندین باشگاه در طول مسابقات اظهار داشت: “ما انتظار داشتیم چنین اتفاقاتی رخ دهد. بنابراین ما قوانینی وضع کردیم و همه کشورها از این قوانین مطلع شدند.

وی یادآور شد: اما پس از شروع مرحله گروهی دوباره بسیاری از شکایات ما آنها را مطابق با قوانین و مقررات دریافت و پردازش کردیم. اعتراض هر تیمی قانونی است.

وی افزود: “ما با هیچ تیمی از هر کشوری تفاوتی نداریم و نمایندگانی از همه کشورها داریم.” تصمیم برای حذف الهلال از مسابقات مطابق با قوانین است و الهلال اشتباه نبوده است.

وی در پایان گفت: هدف ما موفقیت در مسابقات با همکاری همه فدراسیون های ملی آسیا است.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مسابقات لیگ قهرمانان غرب آسیا ، الوحده از امارات متحده عربی به دلیل عدم توانایی در سفر به دلیل آلودگی بازیکنانش به کرونا ، این مسابقات بیا بیرون.

الهلال به دلیل عدم توانایی در ارائه لیستی از حداقل 13 بازیکن برای بازی در برابر آنها .باب الاهلی دبی از دور مسابقات کنار رفت.

النصر عربستان به بهانه استفاده از تخت جمشید از بازیکنان غیر مجاز گرفته تا کمیته انضباطی و استیناف AFC شکایت اما هر دو شکایت این تیم سعودی رد شد.

دکمه بازگشت به بالا